Jump to content
Sign in to follow this  
Astrakijker

Geen signaal Ned 1, 2, 3, Sbs, Veronica, Net 5, Fox en SBS9 enz.

Recommended Posts

Toeval (of niet??) Ook op DAB+ liggen veel zenders eruit. Alle publieke omroepen geven geen geluid.

Vond het al vreemd vanmorgen: Wel ontvangst op 12C maar geen audio. 11C deed het prima.

Dus maar overgeschakeld naar internet-radio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo wgm50,

 

Hier werkt alles weer normaal sinds 11u.  Storing zou opgelost moeten zijn.

Dan denk ik dat er nog iets anders speelt.

Kan de CD-kaart kapot zijn? Ik heb soms beeld op de NPO zenders, na zappen niet meer. Fryslan en Gelderland doen het wel steeds, ook na zappen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle zenders doen het weer dus als je nog problemen hebt, moet je die bij jezelf zoeken.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle zenders doen het weer dus als je nog problemen hebt, moet je die bij jezelf zoeken.

 

Dat doe ik dan ook.

Kun je zelf nagaan of de CD-kaart kapot is? Zo ja, hoe dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Via het menu moet je in ieder geval je kaartnummer uit kunnen lezen en de twee geldigheidsdatums. Die moeten tot eind december opgewaardeerd zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Via het menu moet je in ieder geval je kaartnummer uit kunnen lezen en de twee geldigheidsdatums. Die moeten tot eind december opgewaardeerd zijn.

Dat heb ik gedaan, de datums zijn in december, de kaart wordt dus wel herkend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste wgm50

Je kunt het beste een nieuw onderwerp aanmaken in "Algemene vragen" want jou probleem heeft niets met de storing te maken die vanochtend op is getreden en inmiddels is opgelost.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste wgm50

 

Je kunt het beste een nieuw onderwerp aanmaken in "Algemene vragen" want jou probleem heeft niets met de storing te maken die vanochtend op is getreden en inmiddels is opgelost.

 

Daar heb je gelijk in. Dank voor de aanwijzing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By formulerfs
      diverse nederlandse zenders liggen er uit nu om 16.55 uur.
       
      ---johan---
    • By lujo
      Om mij als klant te behouden krijg ik van CanalDigitaal volgende kortingen toegezegd:
       
      Pakket: Rijk
      Klant: Sinds 2006
       
      Verlengen met 1 jaar
      - 2 maanden gratis
       
      Verlengen met 2 jaar
      - eerste jaar 13 euro korting (11,95 ipv 24,95)
      - tweede jaar geen korting 
       
       
      Ik ben benieuwd wat voor maximale kortingen jullie hebben kunnen krijgen om klant te blijven?
    • By Robdebruin
      Olá, ik heb net een nieuwe receiver gekocht (amiko 8265 +) omdat de sat801 m7 de geest heeft gegeven. Er moet echter nieuwe firmware ingeladen worden omdat de receiver de canaldigitaal kaart niet herkend. Wie weet waar ik deze firmware kan vinden /downloaden? 
       
      Alvast bedankt Rob 
    • By schapi
      vanaf laatste update alles van cd zwart op testkanalen na, terug naar begin pli 7.2 met ccam203 en draaid weer goed. dit ook op een andere db 800 getest resultaat was gelijk
    • By ilseonline
      Ik zit de laatste tijd wat meer op "Feestboek" dan normaal en zie met regelmaat de advertenties van Canal Digitaal voorbij komen, de reacties zijn niets mals.
       
      Het gaat zowel over de verhogingen als het verdwijnen van de Discovery en aanverwante kanalen, het speelt dus niet alleen op Sat4all.com, het gaat er op Feestboek alleen een stuk groffer er aan toe. De reactie zie je alleen als je op alle antwoorden klikt, anders zijn ze (door Canal Digitaal?) verborgen.
       
      Antwoorden van Canal Digitaal blijven over het algemeen uit, alleen als iemand een vraag stelt wat een mogelijke klant kan worden of een klant met een commercieel gezien interessante vraag, krijg een "klantenservice" antwoord. 
       
      99,99% zijn klagers.
       
×
×
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy