Ga naar inhoud


Geen signaal Ned 1, 2, 3, Sbs, Veronica, Net 5, Fox en SBS9 enz.


Astrakijker

Aanbevolen berichten

Toeval (of niet??) Ook op DAB+ liggen veel zenders eruit. Alle publieke omroepen geven geen geluid. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je afstemt op de canaldigitaal zender cd/tvv info&nieuws laten ze zien dat er zender storingen zijn op een groot aantal zenders

  • Like 1

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

toch wel heel amateuristisch niets te zien op hun website...niets via de media bericht alleen op CD/TVV
Als er een DOS aanval is op Zigo meld de media het maar niets op RTL4 Nieuws, niets op teletext

  • Like 1

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het noodaggregaat zal wel weer getest zijn....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je afstemt op de canaldigitaal zender cd/tvv info&nieuws laten ze zien dat er zender storingen zijn op een groot aantal zenders

 

En dat is dan ook alles wat er staat.....in grote koeieletters. Verder totaal geen info, geen idee van wanneer het opgelost zal zijn of wat ook dan maar. Totaal niet professioneel (vind ik). Op hun website nog niks. Als er zo'n grote storing is, dan pas je de hoofdpagina van je website aan en zet je daar ook gelijk op dat er een grote storing is, maar helemaal niks.

aangepast door pendragon1

1x DM900 en 1xDM800

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol nu weten ze zelf ook , op de service pagina van tvv eindelijk een stringsbericht maar zij schrijven update 06:46 terwijl het bericht pas na 09:00 er is opgezet

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat is dan ook alles wat er staat.....in grote koeieletters. Verder totaal geen info, geen idee van wanneer het opgelost zal zijn of wat ook dan maar. Totaal niet professioneel (vind ik). Op hun website nog niks. Als er zo'n grote storing is, dan pas je de hoofdpagina van je website aan en zet je daar ook gelijk op dat er een grote storing is, maar helemaal niks.

Inmiddels ook melding op de Belgische website van tv-vlaanderen. Storing wegens technisch incident.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...