Jump to content
Sign in to follow this  
Astrakijker

Geen signaal Ned 1, 2, 3, Sbs, Veronica, Net 5, Fox en SBS9 enz.

Recommended Posts

lijkt me dat een stroomstoring bij KPN en een verdwenen transponder weinig met elkaar te maken hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu 10:00 geen beeld op NPO2 HD 0dB, SBS6 HD 0dB, FOX CHANNEL 0dB, Discovery channel 0dB, Cartoon heeft wel signaal geen beeld, Disney channel 0dB.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij wordt daar KPN Broadcast voor ingehuurd, dus het kan wel. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Storing wordt veroorzaakt door een spanningsuitval bij KPN (aanvoer). Gaat vanzelf terugkomen, hier zal M7 niet veel aan hebben kunnen doen ;-)

Dat heb je dan van dat gecardshare, ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank jullie voor alle info. Ook ik dacht dat het aan de installatie lag; of aan de update die ik net gedaan heb....

Ben weer een beetje gerustgesteld!

 

Groet

E.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Mimisiku

Call me crazy.. Ik werk in een DataCenter en daar zijn zaken als UPS en noodstroom standaard (en streng) protocolair geregeld. Deze voorziening wordt ieder half jaar op functionaliteit getest.. Is het voor een uitzendstraat (en een club als M7) nu ZO verschrikkelijk moeilijk om een UPS te regelen? Mag toch aannemen dat er gezien de hoeveelheid betalende klanten toch wel iets als x.x beschikbaarheid contractueel is vastgelegd?

 

Zoniet: inderdaad behoorlijk amateuristisch..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wauw nog straffer , tvv heeft zelfs een melding op facebook gezet , wel effe 4 uur te laat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, noodstroom helpt, echter weten we niet wat er aan de hand is. De storing zat bij KPN, dus niet bij M7. Maar het kan ook mis gaan in de spanningsvoorziening ná de noodstroom, dan heb je er nog niks aan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mimisiku schreef op 30 Okt 2015 - 10:36:

Call me crazy.. Ik werk in een DataCenter en daar zijn zaken als UPS en noodstroom standaard (en streng) protocolair geregeld. Deze voorziening wordt ieder half jaar op functionaliteit getest.. Is het voor een uitzendstraat (en een club als M7) nu ZO verschrikkelijk moeilijk om een UPS te regelen? Mag toch aannemen dat er gezien de hoeveelheid betalende klanten toch wel iets als x.x beschikbaarheid contractueel is vastgelegd?

 

Zoniet: inderdaad behoorlijk amateuristisch..

 

 

Exact mijn gedachte.. De uplink hoort altijd in de lucht te blijven en zelfs als aanvoer weg is kun je een testkaart in beeld zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eind goed al goed , en alles werkt weer

( tot de geplande update van volgende week )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij werken een paar zenders, waaronder enkele regionale, de meeste nog op zwart (De NPO zenders, RTL, e.d.).

Ik heb al een nieuwe scan uitgevoerd, maar geen verandering (13:10 uur).

Edited by wgm50

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij werken een paar zenders, waaronder enkele regionale, de meeste nog op zwart (De NPO zenders, RTL, e.d.).

Ik heb al een nieuwe scan uitgevoerd, maar geen verandering (13:10 uur).

Hallo wgm50,

 

Hier werkt alles weer normaal sinds 11u.  Storing zou opgelost moeten zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By formulerfs
      diverse nederlandse zenders liggen er uit nu om 16.55 uur.
       
      ---johan---
    • By lujo
      Om mij als klant te behouden krijg ik van CanalDigitaal volgende kortingen toegezegd:
       
      Pakket: Rijk
      Klant: Sinds 2006
       
      Verlengen met 1 jaar
      - 2 maanden gratis
       
      Verlengen met 2 jaar
      - eerste jaar 13 euro korting (11,95 ipv 24,95)
      - tweede jaar geen korting 
       
       
      Ik ben benieuwd wat voor maximale kortingen jullie hebben kunnen krijgen om klant te blijven?
    • By Robdebruin
      Olá, ik heb net een nieuwe receiver gekocht (amiko 8265 +) omdat de sat801 m7 de geest heeft gegeven. Er moet echter nieuwe firmware ingeladen worden omdat de receiver de canaldigitaal kaart niet herkend. Wie weet waar ik deze firmware kan vinden /downloaden? 
       
      Alvast bedankt Rob 
    • By schapi
      vanaf laatste update alles van cd zwart op testkanalen na, terug naar begin pli 7.2 met ccam203 en draaid weer goed. dit ook op een andere db 800 getest resultaat was gelijk
    • By ilseonline
      Ik zit de laatste tijd wat meer op "Feestboek" dan normaal en zie met regelmaat de advertenties van Canal Digitaal voorbij komen, de reacties zijn niets mals.
       
      Het gaat zowel over de verhogingen als het verdwijnen van de Discovery en aanverwante kanalen, het speelt dus niet alleen op Sat4all.com, het gaat er op Feestboek alleen een stuk groffer er aan toe. De reactie zie je alleen als je op alle antwoorden klikt, anders zijn ze (door Canal Digitaal?) verborgen.
       
      Antwoorden van Canal Digitaal blijven over het algemeen uit, alleen als iemand een vraag stelt wat een mogelijke klant kan worden of een klant met een commercieel gezien interessante vraag, krijg een "klantenservice" antwoord. 
       
      99,99% zijn klagers.
       
×
×
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy