Ga naar inhoud


Griekse wantoestanden op kreta


Frans B

Aanbevolen berichten

In India betaal je als buitenlander voor een bezoek aan de Tai Mahal 750 Roepies.

Inwoners betalen .... 20 Roepies.

 

Dit Twee Prijzen systeem is ook in Thailand heel gewoon.

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Dat weet ik uit eigen ervaring, een project in Bangkok, die 2 prijzen op het bord had staan, en een aantal expads, die dat konden lezen.

Gaf een aardige storm in de media.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja herinner mij nog ons bezoek aan Madagaskar in 2000, daar stonden ze met een tiental riksja's voor ons hotel, wij Europeanen betaalden net 15 keer meer dan de Malagassiër.

 

Vreemd...ik heb dat nooit ervaren? Ik kom er regelmatig. Mijn levenspartner is Malgasch.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu weer nieuwe wantoestanden. Die kl&*#te boeren sluiten allen nationale wegen af omdat ze staken. Die wegen zij niet van hun ! Ik en vele burgers hier betalen de wegenbelasting wel. Vele boeren niet ! Vandaag had ik 3 uur nodig om thuis te komen, wat normaal max 20 min is. Helaas is het geen slecht weer :D , dan gaan ze wel eerder weg.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd...ik heb dat nooit ervaren? Ik kom er regelmatig. Mijn levenspartner is Malgasch.

ik wilde niet rondgereden worden en onze gids vroeg waarom? ik antwoordde omdat ik het niet kon aanzien dat die arme man mij zou rondrijden, ik aanzag dat als slavenarbeid. toen antwoordde de gids, als die man één Europeaan mag rondrijden, dan moet hij voor hetzelfde inkomen 15 Malagaschen rondrijden. Bovendien huren die mensen hun riksja's en moeten ze al heel wat rijden om de huur terug te winnen. 1Europeaan was dus een goudhaantje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...