Ga naar inhoud


automotorsport HD in ander pakket?


floyd2

Aanbevolen berichten

Ik heb minstens heel 2015 naar automotorsport HD gekeken met mijn familypakket kaart en sinds deze week was het ineens zwart.

Ik gekeken of er een zenderwijziging was geweest of zo maar niks.

Nu zie ik tot mijn stomme verbazing dat deze zender in het entertainmentpakket zit dus dit verklaart wel wat.

Is dit sinds kort of heb ik al die tijd geluk gehad??? (alhoewel ik niet de rest van het entertainmentpakket had:))

VU+ Solo2-VTI 15.02 / wavefrontier 13/19.2/23.5/28.5 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kan zonder te jokken stellen dat het hele abonnementen gebeuren met welke zender in welke pakketten horen niet meer te volgen is.

Niet door de klant maar ook niet door de medewerkers van CanalDigitaal.

Er is in het verleden (en nog) veel geprotesteerd als er weer zenders uit een abonnement geknipt werden. Protesteren hielp  en dreig je met opzeggen heb je het pleit al gewonnen en rommelen ze maar wat aan met het zender pakket.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan dus stellen dat er geen pakketwisseling is geweest en ik gewoon geluk heb gehad.

Dan ga ik 'm wissen uit mijn lijst.

Jammer dat de stap tussen family en entertainmentpakket onevenredig groot is.

Ik vond van basis naar family acceptabel maar voor anderhalve zender (naar mijn zin) meer gaat dit m echt niet worden.

Ik hoop dat de tijd komt dat men per zender kan kiezen en zo zelf een pakket kan samenstellen.

Het blijkt dat dit technisch best wel mogelijk moet zijn.

VU+ Solo2-VTI 15.02 / wavefrontier 13/19.2/23.5/28.5 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb jaren met FamilyHD naar AutoMotorSport kunnen kijken: nu op zwart "scrambled".

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook bij mij met Entertainment HD blijft hij gecodeerd.

Dit deelt de web care van CD op een ander forum mee;

Auto Motor Sport HD is beschikbaar vanaf het Entertainment HD pakket. Voorheen kon het kanaal ook worden opgepikt met een lager pakket, dit is nu niet meer mogelijk. Echter lijken er complicaties te zijn ontstaan voor abonnees van het Entertainment HD pakket. De zender blijft in vele gevallen gecodeerd, zelfs met de satelliet ontvanger van CD.

Er is vooralsnog geen oplossing en de technici van CD zijn op de hoogte.  Men hoopt zo vlug mogelijk op een oplossing en we verwachten hier snel een terugkoppeling over te krijgen. Wanneer dit het geval is, zullen we zeker mededelen.

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb op verschillende tijdstippen getest en het blijft draaien. jammer dat ze deze alleen in tophd geven. bij familyhd mocht dit ook al vind ik. maar cd heeft dan motortv hd dat in belgie bijna overal verdwenen is. zoeken zoeken combineren en je vindt het wel. voorbeeld pebbles tv weg bij telenet maar wel terug gevonden bij proximustv daarom heb ik alles betv, telenet, proximustv, ... nu zou ik nog graag iptv maar zal zoeken op dit forum

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...