Ga naar inhoud


automotorsport HD in ander pakket?


floyd2

Aanbevolen berichten

CanalDigitaal schrijft vanochtend dat de zender Auto Motor Sport nu alleen vanaf het Entertainment HD pakket te bekijken is en dat de zender uitsluitend vermeld heeft gestaan vanaf het EntertainmentHD-pakket.
Er zouden geen problemen meer moeten zijn met het juiste pakket.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


dag  leden van canal digitaal

 

bij mij werd deze ook uitgeschakeld op mijn basic abonnement tv vlaanderen eerste uur ( deze was ter compensatie )

 

Deze compensatiepolitiek duurt zolang ze goesting hebben ,  hetzelfde met France 2 HD  , niet omwille van nano 01  maar gewoon verschoven naar een hoger pakket .  In deze logica zal ik binnenkort ook NP01 2 en 3 HD  kwijt spelen . Zoals Johan45  beweert , deze  politiek is dus niet meer te volgen laat staan te accepteren .  Daarom en wegens de grote onduidelijkheid seca3/viaccess zal ik mijn abonnement op het einde van mijn contractjaar opzeggen . Deze twee redenen had ik 6 jaar geleden niet kunnen bedenken of voor mogelijk houden , kaartwissel ok maar zo een onduidelijkheid over de invoering en het verloop van de swop ?  Compensatie dacht ik , is er tot de zender ermee ophoudt , of tot ik zelf van abonnement verander, niet dus , ze houden er op een willekeurig tijdstip mee op , je weet nooit wanneer .

 

hereberie1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...