Ga naar inhoud


vrij te ontvangen zenders


blitzteam

Aanbevolen berichten


Ik heb hier 2 opgezegde kaartjes liggen, en daar ontvang ik sinds dat NPO niet meer betaald voor de doorgifte niks meer op. Datum wordt nog verlengd, maar de pbm staat op allemaal nullen.

Als je die in een linux gebruikt, kan je de tijd een klein beetje rekken, daar de update's te disablen, dus het v-tje wegdoen bij oscam.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

op mijn canal kaart( abo opgezegd )  staat nu: vrij te ontvangen zenders

 

kan ik nu nog nl 1-2-3  ontvangen of ..................

Status: ijskrabber, te reactiveren naar abbo kaart voor Canaldigitaal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

op mijn canal kaart( abo opgezegd )  staat nu: vrij te ontvangen zenders

 

kan ik nu nog nl 1-2-3  ontvangen of ..................

 

Die tekst stamt nog uit het verleden dat de PO nog zonder abonnement te zien was met de kaart.

Nu is het een ijskrabber zonder abonnement.

Maar dat klinkt niet zo lekker dus laten ze de oude tekst staan.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ze bedoelen de ruim 200 FTA zenders :)

Inderdaad o.a. enkele Nederlandse zenders zoals, TV Gelderland, RTV Drenthe, TV Oost, TV Noord, Omrop Fryslân en BVN

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...