Ga naar inhoud


CanalDigitaal introduceert interactieve HD-Recorder eindelijk


natte
Ga naar oplossing Opgelost door Johan45,

Aanbevolen berichten

Eindelijk mannen:

 

Een interactieve HD-ontvanger met opnamemogelijkheid en 500 GB geïntegreerde opslagruimte. Dat is de M7 MP-201 van CanalDigitaal die nu beschikbaar is.

Deze Personal Video Recorder (PVR) met ingebouwde smartcard zorgt voor superscherpe HD-beeldkwaliteit en biedt toegang tot een groot aantal interactieve diensten, zoals: Opnemen, Live-TV pauzeren, Elektronische Programma Gids en toegang tot films en series voor jong en oud.

De M7 MP-201 wordt geleverd inclusief een infrarood-extender. Hiermee kunt u zappen zonder dat de HD-Recorder in het zicht hoeft te staan

 

link:

http://***geen-reclame***.nl/nl/satellietontvangers?emst=c97Tbuf0Tw_206450_327742_5

 

psssst mijn canaaldigitaal is ook aangepast

  • Like 1

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben erg nieuwsgierig naar de testresultaten!

 

Ik niet, want ook als het misschien een goed apparaat zou zijn wordt het hier door de notoire klagers volledig de grond in geboord :D

  • Like 1

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat jij een verkeerd beeld hebt van de gemiddelde klager op Sat4all. :P

 

Dat betwijfel ik ten zeerste. Maar het fenomeen dat een forum overheerst wordt door een (klein) groepje negatievelingen is niet uniek voor dit forum. Het komt bijna overal voor. Klagen zit in onze genen, vrees ik :D

  • Like 1

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...