Ga naar inhoud


CanalDigitaal introduceert interactieve HD-Recorder eindelijk


natte
Ga naar oplossing Opgelost door Johan45,

Aanbevolen berichten


Als je het kan en wil betalen, is er helemaal niets mis mee...  Het is in ieder geval beter dan dat je het geld spendeert aan alcohol, tabak en andere drugs....

Ik wens je erg veel kijkplezier!!  van tv kan je gewoon echt genieten, dat ben ik met je eens!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

170 euro per maand man daar eten wij met zijn tweeen een maand van, mijn ... valt er van open.

Anorexia??

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duh? Nee hoor, je kunt voor 5,50 per dag met zijn tweeen eten hoor aardappels groenten en zelfs een stukje vlees op zijn tijd. En dan heb je nog steeds wat geld over voor de nodige boterhammen met beleg. En wat fruit. Heb dat zoeken naar goedkope opties en super goed opletten kwa aanbiedingen jaren geleden al aangeleerd om zo zo goedkoop mogelijk te kunnen leven want het wordt enkel maar minder.

 

170 euro voor de TV is voor mij van de gekke, 22 euro maandelijks is al te veel eerlijk gezegd en als de ontvanger dan ook nog eens 300 euro kost tja kun je nagaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat weer helemáál nergens over.

Valt mij op dat op de site van canaldigitaal alleen maar een summiere beschrijving staat van de M7 MZ 201.

Op de site van tv vlaanderen staat wel een uitgebreide beschrijving.

aangepast door di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie een eerste grondige test tegenkomt mag zich melden, ben benieuwd wat ze er van bakken.

Ik denk dat het uitblijven van een degelijke test al mogelijk een teken aan de wand is.

 

@Natte, respect. Een contract bij een vijftal verschillende leveranciers; er zijn er weinig die het je na zullen doen.

 

Ieder moet het zelf maar weten; ik ben als Belg al blij dat ik naast TVV ook CDS kan nemen en dat dit voorlopig nog op vrije hardware is.

Maar ik zie het helaas niet al te vrolijk in; tenzij er vanuit regulerende hoek een wettelijk kader kan komen dat vrije keuze van hardware mogelijk moet blijven.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nog geen bevestiging van de heren uit belgie of ze HBBTV kunnen zien per Internet op hun huidige en of nieuwe interactieve kast

 

ik heb never nooit HBBTV en of UITzending gemest van EEN en of Canvas kunnen kijken in Regio Amsterdam...

 

daar gaat het uiteindelijk wel over...

interactief zonder internet is bull-chips

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...