Ga naar inhoud


CanalDigitaal introduceert interactieve HD-Recorder eindelijk


natte
Ga naar oplossing Opgelost door Johan45,

Aanbevolen berichten


das toch goednnieuws hee jongens nu nog verhuren voor ons belgen weer geen interactief grrrr

Jawel; als je de TVV variant neemt.

Die is al iets langer op de markt...

 

Maar of we hier nu vrolijk van moeten worden?

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Tv Vlaanderen decoder heeft een ingebouwde TvVlaanderen kaart waar je alleen de Belgische zenders mee kan bekijken.

Of een CanalDigitaal klant daar genoegen mee neemt valt sterk te betwijfelen.

 

Helaas pindakaas, maar de Nederlander zal door de zure appel moeten bijten...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo te zien is dat de HD Austria Now Rekorder.... die je voor 249 euro kan kopen...

Ik zou hem ook niet kiezen, maar zou gewoon bij Technisat blijven, maar blijkbaar wordt hij dus wel breed ingezet, en zou je kunnen verwachten dat de grootste bugs er wel snel uit gehaald zullen worden...

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Wat ik veel belangrijker vind:

 

Wat zijn de beperkingen die opgelegd worden? Lokaal opnemen is prima natuurlijk. 500 Gb is IMHO een beetje zuinig. Maar wat zijn de attributen van deze opnames? Ongecodeerd opgenomen zodat je ze ten alle tijde kunt raadplegen? Opnamebeperkingen actief zodat de provider bepaalt WAT je op MAG nemen. Mag je de opnames ongecodeerd naar een extern apparaat overzetten? M.a.w. kun je de opnames archiveren??

 

Zolang dit alles met NEE moet worden beantwoord is het apparaat IMHO zinloos.. Kun je zolang het duurt beter blijven bij je Enigma2 boxje...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De hardware kan misschien hetzelfde zijn, de software echter helaas niet.

M7 stelt haar eigen voorwaarden* waaraan de software moet voldoen waardoor er bugs in de software sluipen.

 

* lees beperkingen

Maar Austriasat/HD Austria IS toch M7 ??

Wat niet wil zeggen dat ze 'andere' software zouden kunnen hebben voor de oostenrijkse markt....  maar ik vermoed dat ze wel een soort eenheidssoftware zullen hebben om het 'goedkoop' te houden.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...