Ga naar inhoud


Brussel


mereltje

Aanbevolen berichten

Dat lijkt mij de zender die als RTL-TVi HD op nummer 62 staat in de kanalenlijst van TV Vlaanderen.
Die heb ik FTA wel even bekeken begin vorige week, maar gezien het overweldigende nieuwsaanbod elders maar zo kort dat ik over de beeldkwaliteit weinig kan zeggen.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat zou kunnen.... maar "HD" was dat zeker niet ;)  en dan kan het ook nog dat de beeldkwaliteit van de zender zelf veel beter is dan de beelden die gebruikt werden in de nieuwsuitzendingen. Ik denk niet dat ze de zender doorgeprikt hebben, want dan zou er wel een loge oid te zien zijn...  er stond gewwon text in het engels "Pictures RTL Belgium"

Ik heb eigenlijk alleen maar op SVT en TV4 gekeken en ook even op RT.  Maar verder heb ik er niet te veel aandacht aan besteed...  daar schiet je toch niets mee op.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...