Ga naar inhoud


Brussel


mereltje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Intriest nieuws.

 

Moest normaal deze middag mijn vrouw en kind afzetten om naar Egypte te gaan.

 

Maakt het aan de andere kant van de wereld niet minder erg als het gebeurd is maar dan blijft het toch een ver van je bed gevoel maar nu is het een serieuze wake up call.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door een fout is een foto van de politie openbaar geworden met een van de daders.

De dader staat rechts op de foto de 2 anderen hebben er niets mee te maken.

 

 

post-33765-0-68330700-1458660072_thumb.jpg

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt tijd dat die Idiote Strijders allemaal opgepakt worden.

aangepast door leo1949

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

De dader staat rechts op de foto de 2 anderen hebben er niets mee te maken.

 

 één dader staat rechts en is ontsnapt, de twee anderen zijn de daders die wel hun bommen lieten ontploffen.

Opvallend dat die twee elk een zwarte handschoen aan de linkerhand hebben. 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle tv Vlaanderen nieuws zenders fta

Jammer dat BVN geen aandacht besteed, aan de aanslagen in Brussel.

Hadden toch eigenlijk het programma van de VRT over moeten nemen.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat BVN geen aandacht besteed, aan de aanslagen in Brussel.

Hadden toch eigenlijk het programma van de VRT over moeten nemen.

 

Dat deed BVN de hele ochtend.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ok zal kunnen, was op het werk.

Keek tegen 17:30 uur en er was Blokken op.

Terwijl de VRT en NOS wel een speciaal programma uitzenden.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Alle tv Vlaanderen nieuws zenders fta

Ook VTM HD, La Une HD en RTL-TVi zijn fta, 

 

Zo heb je ook calamiteitenzenders.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gene 1225 schreef op 22 Ma 2016 - 17:39:

 één dader staat rechts en is ontsnapt, de twee anderen zijn de daders die wel hun bommen lieten ontploffen.

Opvallend dat die twee elk een zwarte handschoen aan de linkerhand hebben. 

 

Dat klopt maar op de tv werden die 2 personen geblurd en er werd gezegd dat ze er niets mee te maken hadden.

Later bleek dit toch anders te zijn en in die handschoen zat de ontsteker van de bomgordel volgens de Belgische tv.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn steunbetuigingen, aan ieder, maar ikzelf vind de media aandacht een beetje ... .

Het geeft me een dubbel gevoel, deze zenders FTA te zetten, en als ik even keek via een buitenlandse nieuwszender, dan brachten die het in mijn ogen meer respectvol voor de slachtoffers.

Ik hoop, dat die media respect heeft voor slachtoffers,nabestaanden,hulpverleners, zodat zij aan hun rouw proces kunnen beginnen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat er daar wel andere kanalen voor zijn, de radio.

Wat mij vandaag bijblijft, is dat ik een dame zag die geïnterviewd was, die om bepaalde reden geen gsm had, hopeloos vroeg aan iemand om een gsm te gebruiken en niet kreeg, om even naar huis te bellen, dat ze ongedeerd was. 

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...