Ga naar inhoud


iemand verstand van zelf inbouw usb plaatsen?


edbe
Ga naar oplossing Opgelost door Psychosammie,

Aanbevolen berichten


Ik denk dat niemand hier chocolade van kan maken. Waar heb je het over?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is ook vrij makkelijk........een extender naar drie cigarrette pluggen, en ernaast een USB aansluiting.

 

mag natuurlijk de link niet geven, maar zoek op:  12V Auto Sigaretten Aansteker Verdeler 3 Poorts + USB YOA010

anders geef ff een brul, krijg je het per PM.  Een klein kastje met 3  pluggen, en een USB aansluiting,

Aan de andere kant van het snoertje een plug, welke in je bestaande cigarettenaansluiting gaat.

 

Staat nu voor  € 5,75.  Een firma in de lichtstad in het zuiden.

 

Eigenschappen:

Product Details

Deze Splitter verdubbelt het aantal aansluitingen van uw sigaretten aansteker van 1 naar 3.

Nooit meer constant wisselen tussen PDA, GPS, Laptop, GSM, etc. USB aansluiting om je iPod te voeden of je mobiel. maximale output 5A total output 60W Kabellengte circa 80cm.

Kleur Zwart

 

Performance Explanation:

Input Voltage: DC 12V / DC 24V

Output current: Max DC 5A (Except USB)

USB Output voltage / current: DC5V - Max 5.4V / 500mA

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Ja dat kan maar dat blijft een gammele oplossing. Beter een gat in je dashboard en een nette stekker erin.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sigaretten aansteker contacten zijn oorspronkelijk bedoeld om een gloeispiraal te doen gloeien om een sigarret aan te steken.

Het zijn de meest waardeloze rotpluggen als ze voor andere toepassingen worden misbruikt. Ze zijn veel te groot, rammelen snel los en dus onbetrouwbaar.

Het is inderdaad beter om op een nette manier zo´n unterputz USB aansluiting te monteren.

Wil je het geval later weer verwijderen, dan doe je er een net, onopvallend afdekkapje op.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let er op dat je een 12/24 volt uitvoering koopt.

waar je ook op moet letten is welk vermogen ze leveren, 3,1 Amp. laad snel op bij twee usb poorten.

Montage en aansluiten maakt geen verschil.

Plus is rood en zwart is min.

Die dingen kosten een habbekrats (in China) Ik zie ze al voor iets meer dan 2 euro.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar ik zou die Chinese meuk niet kopen. Als je van 24 volt 5 volt moet maken en ook 3 ampère moet leveren heb je een nette voeding in dat ding nodig. Ik heb een lader voor mijn Navigon navigatie gekocht. Levert onvoldoende vermogen om het apparaat te laden tijdens gebruik. Hij loopt dus leeg. Na een uur of 2 stopt de navigatie er dus mee.

 

Koop iets goeds.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sigaretten aansteker contacten zijn oorspronkelijk bedoeld om een gloeispiraal te doen gloeien om een sigarret aan te steken.

Het zijn de meest waardeloze rotpluggen als ze voor andere toepassingen worden misbruikt. Ze zijn veel te groot, rammelen snel los en dus onbetrouwbaar.

Het is inderdaad beter om op een nette manier zo´n unterputz USB aansluiting te monteren.

Wil je het geval later weer verwijderen, dan doe je er een net, onopvallend afdekkapje op.

Let wel even op, of informeer je bij de garage, als het een nieuw model voertuig betreft. Bepaalde boordcomputers doen nogal moeilijk, als je om het even iets gaat aansluiten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...