Ga naar inhoud


Maatregelen tegen drones


Psychosammie

Aanbevolen berichten


  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

och ja die regels hier in ned kan niet op ermee hier een regel daar eentje zo gaat het maar door nu wer die drones ik vind het maar een grap hoor als die mensen die zoeen ding hebben zich erniet aan houden tja houd het op .

IK woon hier vlakbij de duitse grens teveren en daar vliegt al tientallen jaren de awacs vliegtuigen over nl waar ik woon is de aanvliegroute enz ik kan ze bijna zien in t vliegtuig zo laag vliegen ze wil dat gaan zeggen de kids mogen geen vlieger meer op laten of het eerst op cursus gaan dan .

Ik zou zeggen zeggen gewoon verbieden die dingen dan , ik heb ze eens zien vliegen en moet zeggen die snel ook nog snel hoor !

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Precies, en daarom moet je het zoveel als mogelijk proberen te controleren. Waarbij de storing meestal uit onverwachte hoek komt. Zoals die drones.

 

een paar goede Jammers op de juiste frequentie afgesteld en geen drone die nog in de buurt van een vliegveld de lucht in wil.

Dan is er geen verbod oid. nodig maar werkt dat ding gewoon niet of valt bij het hek naar beneden, probleem opgelost zou ik zeggen.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een jammer is ook een zender, daar schieten ze dus niets mee op. Daarnaast is Schiphol iets van 2700 hectare. Misschien wat veel jammers nodig?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer mijn drone het contact kwijtraakt met de controller vliegt hij terug naar huis.

Er zijn ook drones die oncontroleerbaar verder vliegen.

Jammers lijken mij daarom geen goede oplossing.

 

In een ver verleden, toen er nog dienstplicht was, heb ik wat gedaan met luchtafweer, ik kan je uit ervaring vertellen, dat dat effectiever is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een paar werkloze ex V&D 50 plussers bij het hek met een windbuks ;)

Kunnen ze meteen ook die nog veel gevaarlijkere vogels verjagen.

 

Maar een jammer die op alle frequenties het signaal "uit" stuurt zal best effectief kunnen zijn.

 

suc6

 

Gerrit

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En we hebben weer een arendsoog in de lucht.

 

Vandaag in het nieuws:

Piloot ziet drone op 5 km hoogte in de buurt van Zwolle op bevrijdingsdag

De KLM-piloot zei dat de drone 300 tot 450 meter onder het vliegtuig en 500 meter er van af vloog''

 

Op 15.000 voet hoogte is de luchtsnelheid van een vliegtuig ten minste 250 Knots.

Ofwel 436 km/uur, gelijk aan 121 meter/seconde. ( waarschijnlijker is in cruise 800 km/h)

Mijn drone heeft een spanwijdte van minder dan 50 centimeter.

De vlieger heeft dus iets gezien wat 400 meter onder het vliegtuig hing, met de afmeting van minder als een meter, waarbij zijn eigen snelheid 121 meter/seconde was.

 

Voorwaar een echte "Arendsoog".

 

Een Phantom 3 Pro heeft een maximale stijgsnelheid van 5m/sec., en zou dus in het gunstigste geval 1.000 seconden nodig hebben om op 15.000 voet hoogte te geraken. 1.000 seconden is bijna 17 minuten.

 

De maximale gecontroleerde daalsnelheid is 3 m/sec., het duurt dus 1.666 seconden om weer in een stuk op de grond te komen, ofwel 27 minuten.

Dat betekent een totale vluchtduur van 44 minuten.

 

Een Phantom 3 pro heeft een maximale vliegtijd van ongeveer 23 minuten.

 

Mag ik dit verhaal in twijfel trekken?

Het helpt wel om een verbod op hobby drones geloofwaardig te maken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die drone had een helium gevulde externe accu en een interne brandstofcell welke door de afgewerkte waterkrachtstraal op grote industriële en optische hoogte kon komen, en dat heeft die piloot gezien wat niet de bedoeling was.
Of hij zelf na deze melding door een nieuwe keuring komt valt te betwijfelen, vandaar dat je weinig van zulke meldingen voorbij ziet komen.

 

O, fuel cell drone's bestaan wel.

 

 

post-51681-0-52335700-1463679406.jpg

post-51681-0-57926000-1463679428.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een prof zal zijn dure drone nooit zo hoog en uit het zicht laten vliegen, het is tenslotte zijn broodwinning.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...