Ga naar inhoud


hd zenders inladen lukt niet. Ik heb een lg met ci module


petr

Aanbevolen berichten

Nog iets dat je moet checken, ga in menu satelliet naar automatisch afstemmen, ingangsbron satelliet selecteren, controleer satelliet instellingen. Bij de Astra23.5 krijg je afstem optie, nu moet je blind zoeken en netwerk zoektocht aanvinken, scramble programma overslaan "niet aanvinken", anders worden deze zenders niet gescand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Graag zou ik willen inhaken op deze post. Ik heb exact hetzelfde probleem en wat ik probeer...niets helpt.

Lg mit ci module, signaal via een multiswitch, op andere tv en via cd decoder heb ik alle zenders, dus signaal moet ok zijn. Bij de lg krijg ik wel alle 19,2 zenders maar geen hd zenders. Tot voor kort wel, echter nadat ik de zenders opnieuw ben gaan instellen heb ik niets meer.

Sat1 19,2 sat 23,5,

Vraag welken instellingen zijn het beste:

Diseqc wel of niet op a en b

Of toch unicable instelling op a en b

 

In een andere post en zo was het vroeger bij mij ook, was 1 zonder en ander mt diseqc instelling

Ik heb handmatig een transponder toegevoegd als 11856 v 29900

 

Wie zou me een goede raad kunnen geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder multiswitch is helaas niet mogelijk, per lnb komen er 4 kabels binnen. De hd kanalen had ik eerder wel al, echter geen rtl4 geen sbs6 geen lokalen zenders, wel npo01 hd etc. Op dit moment krijg ik helemaal niets meer. Op een cd ontvanger lopen ze allemaal zo binnen. Dit ook op een sony bravia welke ik ook gebruik met ci module.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dan moet het probleem toch bij de tv te zoeken zijn en dat ligt hoogstwaarschijnlijk bij je diseqc instellen. Kan je eens de juiste diseqc instellingen doorgeven van de LG tv, eventueel met foto? Eventueel kan Petr dit ook doen want die heeft hetzelfde probleem. Dit schiet ook nog net te binnen, misschien ook eens een update controle doen van je tv.

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Astro Iris, ik heb alles geprobeert, zichtbaar is signaal op 19,2 op 23,5 altijd onzichtbaar. Mijn ingang is 2xV en 2x H dus volgens mij multicable diseqc, maar ik krijg ook signaal als ik op gewoon diseqc 19,2 instel, zie bijlages

 

Eerder had ik ook ontvangst zonder dat er volgens de tv signaal was, ik krijg het niet meer...

post-102069-0-66159600-1467223981_thumb.jpg

post-102069-0-12966800-1467223995_thumb.jpg

post-102069-0-40464800-1467224017_thumb.jpg

post-102069-0-46737900-1467224033_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

En wellicht handig om de 22kKhz Tone op 'AAN' te zetten! Alle HD kanalen zitten in de hoge band en die wordt nu niet gescanned....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie advies, nu ingesteld disqc A voor 19,2 en B voor 23,5. Unicable uit. 22khz is nog steeds niet aankiesbaar.

 

11739 V 29900 dvbs2 kan ik aanmaken en dan krijg ik ook signaal, zie afbeelding 2......maar als ik op sluiten druk valt de tv terug in zijn basis instelling. Zie afbeelding 1

 

Probleem dus nog niet opgelost

post-102069-0-00825700-1467309485_thumb.jpg

post-102069-0-74797100-1467309500_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...