Ga naar inhoud


iemand trek in een broodje hamburger?


Gerard 76

Aanbevolen berichten


Toch niet helemaal hoor, ik ken ook zo'n XXL restaurant in de omgeving van de Edersee en daar valt te lezen.

 

Ik hoop dat jullie Duits een beetje up-to-date is.

 

Ein wahrer Genuss und eine echte Herausforderung, gerade auch für starke Esser, sind hier die herrlich schmackhaften XXL-Burger. Frisches, saftig gegrilltes Rinderhackfleisch bis zu einem Durchmesser von 30 cm, werden raffiniert gewürzt und auf einem speziell gebackenem, riesigen Hamburger-Brötchen angerichtet. Dazu kommt, je nach Vorliebe, eine Komposition aus exquisiten Hamburger-Soßen, knackig frischem Salat, Tomaten, Zwiebeln, Gurken, Speck und vielem mehr. Die Kreationen der Köche sind gerade in diesen XXL-Restaurants oft bemerkenswert phantasievoll. Die leckeren Burger gibt es auch als XXL-Cheeseburger, Schnitzelburger, Chicken- oder Fischburger. Wegen der vielen leckeren Zutaten wird der XXL-Burger meist in kunstvoll kreierter Pyramidenform dargeboten. Die Burger, Schnitzel und Bratwürste werden in verschiedenen Gewichts-und Preisklassen angeboten. Bis zu drei Kilogramm schwere Monsterburger sind durchaus gängig. Unter den Beilagen kann aus Pommes-Frites und verschiedenen Salaten gewählt werden. Auch die Getränkeauswahl und der Nachtisch kann als XXL-Portion serviert werden. Die Kundenzufriedenheit steht in den XXL-Restaurants an erster Stelle, deshalb darf der Gast auch gerne ganz normale oder auch kleine Portionen bestellen.

Keinesfalls ist in XXL-Restaurants Verschwendung erwünscht. Wer seine Portion nicht schafft, kann sich seine Reste selbstverständlich gerne einpacken und am nächsten Tag noch davon essen. Zu diesem Zweck steht auf jedem Tisch eine Rolle mit Verpackungsfolie bereit. Wer nun der Meinung ist, dass XXL-Restaurants das Übergewicht in der Bevölkerung fördern, irrt sich. Hier besteht keinesfalls Gefahr für Übergewicht, denn solche XXL-Burger und Schnitzel isst man ja schließlich nicht jeden Tag. Meistens isst man mehrere Tage an einer einzigen Portion. Außerdem gilt pures, hochwertiges Fleisch und Salat doch eher als kalorienarme Kost.

Sehr unterhaltsam und eine Riesengaudi sind die regelmäßig veranstalteten Meisterschaften im Burger-Wettessen. Hier kann man schier unglaubliche Meisterleistungen im Verdrücken der verschiedensten phantasievollen Burger-Kreationen bewundern. Die besten XXL-Burger-Esser sind, zum Erstaunen des Publikums, fast immer gertenschlank und kerngesund.

 

 

Nu zou ik van mijn eigen restaurant ook niet zeggen dat alle gasten moddervet zijn en na een XXL maaltijd het beste meteen langs het ziekenhuis kunnen gaan om het cholesterol weer op peil te laten brengen, maar toch.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een goed bereide hamburger gaat er hier altijd in.

Helaas is wat je in de winkel koopt vaak van slechte kwaliteit maar als je naar zo'n restaurant gaat waar alles vers wordt gemaakt, van kwalitatief goed vlees, zelf goed gekruid en ook nog goed gegrild dan is het gewoon een smaakbeleving en denk je bij die snelle hap langs de snelweg telkens weer terug naar hoe lekker die ook kan zijn.

 

Eergisteren zelf ook nog zelf wat in de keuken bedacht

post-32015-0-72835500-1468703102_thumb.jpg

 

Vers gebakken uienbrood aan dunne plakken gesneden, plakje tomaat er op.

het geheel op smaak gebracht met peper en zout

afdekken met belegen kaas

Nog wat chili en peper over de kaas en dan 7 a 8 min de oven in op 180 graden

 

Ik kan je vertellen dat zo'n bord vol sneller leeg is dan je weer nieuw kunt maken.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

een portie gezond is bij ons

2 plakjes komkommer met daartussen een plakje tomaat en wat ui snippers en dan omwikkeld met een blad sla?

 

Tja als je er van houdt? (of van de dokter niets anders mag)

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoek eens op youtube: Epic Meal Time en ook Heart Attack Grill & Octuple bypass burger ,

gegarandeerd dat je dit wil uittesten , want niet geprobeerd , is niet .... food-smiley-017.gif

Nou , is die kotselijk of kostelijk ?? grinning-smiley-028.gif

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

allereerst weet u niet wat u eet

als u de Hamburger in de mond aanlegt

 

want naast het >= 10% vleesaandeel zoals vermeld op de verpakking of in uw fastfood restaurant zit er ook ander stuff in

groter of gelijk aan 10%

 

100%

en enkel 10% vlees van varken-rund-paard-geit-schaap

laat dus veel ruimte voor soya, gemanipuleerde eiwitten dierlijke herkomst en plantaardige herkomst.

en veel chemische smaakmakers

vezels en biologische reststoffen, spreek afval

 

de prijsoorlog in fastfood is al decennia gaande

de smaakwereld en de authenticiteit van uw stukkie vlees is daarmee ontkoppeld van een dier doden, afhangen, delen, transport en hygiëne, verkoop en voorbereiding thuis aan de haard.

 

fast food dient extreem hogere standaards genoege te doen.

en hoeveel we daarvan eten of kunnen eten is showbiss 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij mijn slager neemt hij een stuk vlees uit de vitrine, en stopt dat in de molen.

Niets 10%!

100% Beef.

(Die hij zelf geslacht heeft!)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die worden door mij ook gemeden.

Ik wil wel genieten vaan hetgeen ik in mijn mond stop.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...