Ga naar inhoud


oude serie`s terug op tv


de vrije fries

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Stiefbeen en zoon?

Pipo?

 

En op de radio Biels en Co!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

W.C Fields!

De Marx brothers!!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan komt wellicht ook weer :

 

FRIENDS

BoNanZa

The Simpsons

Batman

Lost in Time

The Timetunnel

UFO

Tarzan

Daktari

Startrek

Red Dwarf

Starbuck

V

The Twilight Zone

The Hulk

The Jetsons

?

Startrek loopt in diverse varianten op Tele5...  Ik kijk dagelijks naar Voyager, en de afgelopen 3 dagen zag ik afleveringen die ik nog niet eerder zag... waarschijnlijk was ik toen ze origineel uitgezonden werden, met vakantie oid.

 

Ook Friends loopt nog steeds... zag ik onlangs op het Noorse TV Norge voorbijkomen... en ik ben er bij blijven hangen.... Ook The Nanny die tot in het oneindige herhaald wordt... op Disneychannel (DE) zag ik Fran laatst nog voorbijkomen...

en goede die je niet opsomt is Derrick...  vroeger zat ik iedere vrijdag aan de buis gekluisterd om hem samen met Harry te zien...  Nu iedere werkdag op NRK2 te zien van 5 tot 6pm.

 

Maar veel van die troep is niet echt de moeite waard... soms zit er een juweeltje tussen... maar meestal is het niets voor mij.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...