Ga naar inhoud


oude serie`s terug op tv


de vrije fries

Aanbevolen berichten

ik stuur mijn vrouw dan weg kijk maar in een andere kamer jou series๐Ÿ˜‚

Even tussen door over liniair kijken kreeg een opmerking L1 werkt niet meer ik op tv kijken en l1 werkt perfect wat blijkt nu ze kijkt online ga niet op de klok kijken wanneer nieuws is ik kijk wanneer ik wil๐Ÿ˜œ

Ik kijk graag oude series goede oude tijd harmlose filmen niet zo agressief als nu.ย 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dan ramt mijn vrouw me in elkaar... Ik mag werken voor het geld en verder niet zeuren..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2,ย DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE, ย DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5ยฐW, 0.8ยฐW, 4.8ยฐE, 9ยฐE, 13ยฐE,19.2ยฐE, 23.5ยฐE, 28.2ยฐE. Triax 88 en Wavefrontier

ย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikย heb alle 15 seizoenen van ER op mijn mediaplayerย staan en we kijken elke dag een aflevering we zijn nu al bijna half seizoen 2. Hiervoor deden we dat met Third Watch. Beiden geweldige series. Op TV volg ik die zooi niet meer want verschrikkelijk veel reclame blokken waardoor eigenlijk verplicht opnemen en later afspelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mimisiku:

Dan ramt mijn vrouw me in elkaar... Ik mag werken voor het geld en verder niet zeuren..

En terecht! Dus niet zeuren en spui hier je gal over je vrouw!

..wij willen ook entertainment :D๐Ÿคก

ย 

Geloof mij, hier in huis is het heel anders.. IK heb het laatste woord te zeggen!!

(ja schat, ik ren al)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik mag thuis alles zeggen, zolang ik het maar niet hardop doe.

Gaat niet bestaat niet!ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย  65" 4-K OLED,ย  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En altijd het laatste woord hebben: "Ja schat"

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2,ย DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE, ย DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5ยฐW, 0.8ยฐW, 4.8ยฐE, 9ยฐE, 13ยฐE,19.2ยฐE, 23.5ยฐE, 28.2ยฐE. Triax 88 en Wavefrontier

ย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ben ik blij dat ik niet getrouwd ben zeg....ย ๐Ÿ˜‡

Ik kijk naar Kommissar Rex als ik er zin in heb.... :)

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTIย icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
ย 

ย 

Missachtet wird, was es umsonst gibt ย (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ook, het geheim van een goed huwelijk, 2 tv's.

Gaat niet bestaat niet!ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย  65" 4-K OLED,ย  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ons is redelijk oubollig, maar toch die originele oude engelse series kijk ik graag naar, en altijd leuk.:

ย 

- on the buses

- some mothers do 've them.ย  (Mark Spencer)

- It Ain't Half Hot Mum ย ย  met sergeant major sahib: "SHUT UP".

- allo allo

- George and Mildred.

- man over the floor.

- are you being served?

- dad's army.

HUMAX iCord is vervangen door de VU+ย  4k SOLO,

ย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, een beetje gelijk heb je wel, mijn oudste kleindochter ( 10 jaar) bescheurd zich vooral overย  "some mothers do 've them"ย  (Mark Spencer, de levende Olivier Blunder)

ย en sergeant major sahib: "SHUT UP". De eerste paar afleveringen rolde ze van de bank af bij "SHUT UP", vooral bij de aftiteling.

De andere series gaat haar petje te boven voor de echte hilarische zinnen en dubbelzinnigheid.

ย 

maar 1 ding:ย  in al die series, programma's uit die tijd zal je nooit en te nimmer een blote vrouwenborst zien, laat staan sex scenes.

ย 

Dat is tegenwoordig schandalig, ook in zgn kinderseries tijdens een reclame blok zie je stukjes van de speelfilm ( en dan 18+) die later op de TV komt en de grofste sexscenes, bloot, en vooral gevloek. En dat komt dan tijdens een reclameblok rond 19.00 uur, en soms ook gewoon overdag.ย  Dat is pas schandalig.

HUMAX iCord is vervangen door de VU+ย  4k SOLO,

ย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

daarom moet men kinderen niet alleen TV laten kijken, het ouderlijk toezicht is een verplichting en als ouder dien je dat na te komen

opvoeden

maar ik kijk zelf ook nog graag naar bepaalde oude series omdat ze een reminiscentie zijn van mijn jeugd jaren met 8 personen achter de Aristona TV

ย 

In Assenza Di Te

Laura Pausini

ย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
ร—
ร—
  • Nieuwe aanmaken...