Ga naar inhoud


oude serie`s terug op tv


de vrije fries

Aanbevolen berichten


en op BBC hernieuwde versies van are you being served en blijkbaar volgen er nog reeksen in eigentijds jasje

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rappelkiste,

Das Feuerrote Spielmobiel.

Western von Gestern.

 

De Berend Boudewijn Show

 

 

Oja ook nog: Robbie, Tobbie und das FlieWuTut

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8< knip 8<  knip  8<  knip 8<

 

morgen gebeurd het

 

https://www.youtube.com/watch?v=FRhtiHvgL-w

 

Ja morgen gebeurt het met professor Plano en Vogelman 3 toen was ik een jaar of 8-9 en wat was dat eng toen op die leeftijd. :)

Professor Plano speelde jaren later nog als Tita Tovenaar samen met de dochter van Toby Rix die man met die autotoeters

De 7 van Blake zag ik hier niet tussen staan maar daar heb ik nog de complete serie van een stuk of 4 jaargangen.

Ook de Stille Kracht uit de jaren 70 zou ik nog weleens terug willen zien, dat maakte ook veel indruk op mij

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit alles in SD 4:3 kwaliteit. Eens zien of "men" er dan nog zo blij van wordt op een joekel van een 16:9 flatscreen.

In herinnering is altijd alles beter totdat je ze daadwerkelijk weerziet ;)

Dat is een van de redenen dat ik geen 'joekel' van een tv hebben wil. Ik wil alle programma's in een behoorlijke kwaliteit kunnen zien.

Series als Derrick, maar ook het engelse Skenet bedrar (keeping up appearances) zoals ze dat in Zweden noemen, zijn op mijn 32" prima te zien...  

Alles van vroeger is uiteraard niet 'beter' of 'goed'... maar de dingen die ik vroeger leuk vond om te zien, zijn soms wel weer eens leuk om te zien...  

Ook de oude afleveringen, van vóór 1992 van Polizeiruf 110 vind ik erg de moeite waard om nog eens opnieuw te zien.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...