Ga naar inhoud


'Politieauto moet 250 km/u kunnen'


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


'Nieuwe politieauto moet 250 km/u kunnen rijden'
Om criminelen op de vlucht en andere snelheidsduivels op de weg aan te kunnen houden, moeten de nieuwe wagens van de politie minstens 250 kilometer per uur kunnen rijden. 

De politie staat op het punt om tachtig van die supersnelle auto's aan te schaffen als vervanging voor de huidige Volvo's. Dat blijkt uit documenten waar De Telegraaf vrijdag over schrijft.

Met de snelle auto's krijgt de politie weer 'het gezag op het asfalt', denkt projectleider Infrastructuur Egbert-Jan van Hasselt. Hij wil niet zeggen welke automerken de politie op het oog heeft: bijvoorbeeld een BMW 5-serie, Audi A6 of misschien zelfs de terugkeer van de Porsche.

''We stellen eisen aan het voertuig, maar duidelijk is dat we in de uiteindelijke aanbesteding gaan voor het allerbeste.''

 

Bron: nu.nl

 

Wow...die politie in Nederland is goed bezig.

Misschien moeten ze zich door Max Verstappen laten consulteren en inspireren.

Nog beter: Ik geef ze de tip om een kijkje te nemen in Dubai bij de politie. Die nemen geen halve maatregelen en kopen gelijk een paar Lamborghini Aventator´s

Of bijvoorbeeld een paar McLaren MP4-12C´s.

Of wat dacht je van een paar Bugatti Veyron´s? Een BMW-tje i8 misschien? Om maar wat te noemen.

Dat doet de job.

 

http://www.cheatsheet.com/automobiles/10-insane-supercars-in-the-dubai-police-fleet.html/?a=viewall

 

post-52831-0-17097900-1480669047.jpg

post-52831-0-06881800-1480669072_thumb.jpg

post-52831-0-75018700-1480669125.jpg

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet veel dekking achter die vleugel deuren , gaat em niet worden !

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wie kijkt er nog in zijn achteruitkijkspiegel?

 

Niet nodig, mijn wagen is ook begrensd op 250 km/U, dus de afstand blijft gelijk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig dat IJzerbout altijd die jurken landen als voorbeeld wil nemen. Ik wordt niet vrolijk als ik zie hoe mijn oliecenten over de balk worden gesmeten.

 

Anyway, de nieuwe politie auto moet ook lichtmetalen velgen. Ik zat zelf te denken aan een leuk roze stickseltje in de bekleding.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow .. wordt de NL politie eindelijk een beetje serieus .. een beetje de ballen laten zien dat ze ook snel kunnen .. Je moet toch een beetje ontzag tonen op de weg .. net zoals vroeger in Rotterdam met de C-10 ... daar hadden ze vroeger in mijn jeugd dus echt wel wat mee te zeggen .. onverwoestbaar die dingen ...

 

07695.jpg

 

Dus waarom dan niet aan de Dodge Charger Pursuit .. dan moet de HEMI nog even iets gekieteld worden, want hij kan nu door de AWD maar 150 MPH (zo'n 242 km/u) maar dat moet door een kleine compressor geen probleem zijn ...

 

Snopper

 

post-30756-0-21402900-1480684210.jpg

Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig dat IJzerbout altijd die jurken landen als voorbeeld wil nemen. Ik wordt niet vrolijk als ik zie hoe mijn oliecenten over de balk worden gesmeten.

 

Anyway, de nieuwe politie auto moet ook lichtmetalen velgen. Ik zat zelf te denken aan een leuk roze stickseltje in de bekleding.

 

Jouw oliecenten over de balk gesmeten?

Dan moet je toch echt bij het "Koninkrijk der Nederlanden" zijn. Dat zijn de rovers van je oliecentie. Die jurken verkopen hun olie tegen marktprijzen. Nederland kiept er nog eens ik weet niet hoeveel extra belastingheffing op. Daar hebben de oliesheikhs niks mee te maken.

 

Verder heeft Nederland z´n gas ook duur verkocht.

 

En wat betreft die politie-auto´s in Dubai?

Dat zie je ook verkeerd. Dat noemt met MARKETING. Marketing voor Dubai om bijvoorbeeld toeristen te lokken. Die horen en zien dat en maken er foto´s van. Thuisgekomen laten ze het aan vrienden en familie zien: "Kijk eens, de politie in Dubai rijdt in Lambourgini´s". En dan moeten die vrienden en kenissen dat ook zien want dat is wel heel erg apart.

Je denkt toch niet dat de politie de hoofdprijs betaald voor die scheurbakken? Dat wordt voor een groot deel gesponsert door de fabriekanten van die wagens.

En denk je nou echt dat ze in die wagens ook maar één boef transporteren? Niet dus. Alleen bij manifestaties en evenementen komen die wagens te voorschijn en waar veel toeristen samenkomen. Reklame voor Dubai.

Denk niet dat die jurken geschift zijn.

 

Misschien kan de Nederlandse politie nog een tweedehands Lambo-tje overnemen van hun collega´s in Dubai. :D

De politie in Dubai rijdt normaal gesproken in hele normale Nissan SUV-tjes. Niks bijzonders:

 

post-52831-0-18591500-1480690769_thumb.jpg

 

 

 

 

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

gewoon weer porsche's net zoals vroeger :)

 

Of gewoon zo'n volvo, ik meen dat die van de hermandat ook gewoon 250+ gingen?

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, want rijden kunnen de meeste niet, nou vermoed ik dat de snelweg politie betere chauffeurs heeft dan de agentjes die in de zafira's, de golfjes of in de jeeps rond rijden....

Praat uit eigen ervaring wat ik gezien heb, zie regelmatig hier die amateurs rond vliegen op de gladde gebakken klinker weg, gelukkig ligt er een parkeerplaats langs waar ze tot stilstand kunnen komen..

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...