Ga naar inhoud


NPO1 NPO2 en NPO3 vallen weg.


Astrakijker

Aanbevolen berichten


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als wij bedrijfsmatig zo zouden omgaan met onze klanten dan waren de deuren allang gesloten.

Monopolie gedrag noem ik dat.

En buiten dat is het onfatsoenlijk en onbeschoft.

Voor de duidelijkheid dat is mijn persoonlijke mening.

aangepast door Satdorus
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De NS doet dat elke dag, en heeft nog steeds volle treinen.

 

Maar bel CD eens en vraag ze ernaar, misschien weten ze ondertussen zelf wat er aan de hand was.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat er nou juist om dat ze hun klanten informeren en niet dat klanten moeten gaan vragen wat er aan de hand is / was.

Om er ook nog een Euro aan belkosten tegen aan te gooien gaat mij te ver.

Ik had ze al een mail gestuurd van het weekend dus dat wachten we maar af.

(Twitter en Facebook doe ik niet aan).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ik ben al een aantal jaar gewend dat bedrijven je niets meer vertellen, zo wordt water gewoon zonder melding uren afgesloten. Of heb je ineens zonder mededelen een week geen post. Wordt na vermelding dat een pakket wordt bezorgd niet gemeld dat het verlaat is en pas de volgende dag laat in de avond wordt bezorgd, heb je hele dag voor niks zitten wachten want er wordt ook doodleuk niet vermeld op welk dagdeel ze gaan brengen.

 

Bij CanalDigitaal stond er toch minimaal een melding dat er een storing gaande was, dat is al heel wat vind ik.

 

Twitter weet ik niet want daar doet ik ook niet aan, maar Facebook kun je naar je wensen instellen en je bent er ten alle tijden zelf bij wat je daar dan op plaatst toch? En je hebt snel kontakt met CanalDigitaal zonder dure telefoon kosten.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij nog steeds uitval op NPO1.

Raar iets, ik heb 3 ontvangers (Kathrein UFS 922 op Titannit, SAB micro HD SE en een Amiko Micro HD SE).
Op de 2 micros doet NPO1 het prima, maar op de Kathrein ziet de ontvanger NPO1 niet als gecodeerd en
blijft dan ook op zwart. Alle andere zenders doen het prima.

Ik draai OSCAM voor homessharing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg bij mij nog steeds geen beeld op NPO1HD. Om één of andere reden ziet mijn ontvanger NPO1HD niet meer als gecodeerd. Op het display van de Kathrein UFS922 zit een icoontje met een sleutel. Zodra ik op NPO1HD kom, dan gaat deze uit.

Resultaat: de de-codering wordt niet geactiveerd en het beeld blijft zwart.
 

Heeft altijd prima gedaan tot ca 9 December.

Heb de service NPO1HD verwijderd en opnieuw ingescand: geen resultaat.

 

Heeft iemand een idee hoe dit kan? En wat je er aan kunt doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Terug naar fabrieksinstellingen en alles opnieuw inlezen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de service NPO1 HD gewist en opnieuw in laten scannen via handmatig zoeken. Blijft hetzelfde resultaat.
Waarschijnlijk ga ik de orginele Kathrein firmware maar eens proberen.
Daar was indertijd een probleem mee dat NPO2HD geen geluid gaf: dit lijkt opgelost te zijn volgens een ander topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...