Ga naar inhoud


USBstick


transitje

Aanbevolen berichten

Omdat de ontvanger niet meer naar behoren functioneerde heeft CD een nieuwe ontvanger gestuurd, prima.

Als ik een lege, Fat32 geformatteerde, USBstick instop dan kan ik daarmee opnemen en weergeven.

Maar als ik de USBstick die ik bij de vorige ontvanger gebruikte en daar iets mee wil afspelen dan geeft het apparaat aan dat er een storing is met afspelen.

Nu kan ik natuurlijk vrij simpel deze stick formatteren maar er staan nogal wat opgenomen programma's op die ik niet kwijt wil.

Hoe krijg ik de nieuwe ontvanger, ook weer een HDreceiver Sat 801, M7, zover dat hij ook de USBstick afspeelt die op de vorige ontvanger zijn opgenomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Niet.

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Omdat de beelden getrouwd zijn met de oorspronkelijke ontvanger.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Omdat de beelden getrouwd zijn met de oorspronkelijke ontvanger.

 

Is niet altijd waar. Ik gebruik om op te nemen een Xline USB stick van 128 Gb. Ik heb hier vier E2 ontvangers staan , twee DM800 Hd's draaiend met OpenPli , één Edison OS mini en één VU+ Solo SE beiden draaiend met OpenATV . Ik mag deze stick in een ontvanger naar keuze steken , alles wordt netjes afgespeeld op gelijk welke ontvanger ook.

Ik veronderstel dat dit enkel kan met E2 ontvangers kan en ik denk dat een Sat 801 M7 dit niet is.

 

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Inderdaad, met E2 ontvangers is dat geen probleem, maar met de M7 ontvangers is dat niet mogelijk, de USB stick trouwt met de ontvanger.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat dacht ik al. Ben blij dat mijn "USB stick" getrouwd is met een E2 ontvanger. :grin:

 

Zo , weeral wat bijgeleerd.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een reguliere usb stick kun je niet laten trouwen met een ontvanger.  

 

Wat wel kan is dat het bestandsysteem wat er op staat versleuteld is met een key die op de ontvanger staat  of de bestanden die er op worden geschreven zijn versleuteld en kunnen alleen door de ontvanger in kwestie worden afgespeeld.

 

Je kunt 2 dingen doen.. kijken wat je ziet als je de usb stick in je computer steekt.  Of de usb stick formateren en kijken of die dan wel werkt maar dan ben je uiteraard bestaande opnames kwijt.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Om op mijn tv met een usb stick programma's op te kunnen nemen wordt de USB stick door de tv geformatteerd.

Die stick is dan alleen op de tv te gebruiken.

 

Je zou dat een huwelijk kunnen noemen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...