Ga naar inhoud


Nieuwe aanbieder voor Astra? Joyne kondigt komst nieuw satellietpakket aan.


Sprietje

Aanbevolen berichten

Dat verhuren is een goed voorbeeld.

Wanneer jij een satellietshop vestigt in een huurruimte in een gebouw zal je bijvoorbeeld bedingen dat de verhuurder niet aan nog een andere satellietshop een winkel verhuurt in hetzelfde gebouw.

 

M7 huurt transponders voor de Nederlandse markt te bedienen, en kan daarbij met Astra overeen komen dat die niet aan een andere Nederlandse provider transponders verhuren.

 

Ik heb zelf meegemaakt dat een shipping company bepaalde vracht in zeecontainers niet vervoerde, omdat ze daarvoor een exclusief contract hadden met een andere firma.

In theorie zou dat kunnen, maar kijk naar het gedrag van M7.

Exclusiviteit koop je af, dat kost extra geld, en M7 doet voor de Benelux niets anders dan beknibbelen.

Zij hebben ook nooit opgeboden om bijv. te concurreren met Prime (filmzenders) van Telenet, ook voor het voetbal deden ze niet mee.

Qua transponders zie je dat het aantal transponders zeker niet toeneemt, integendeel, met de omschakeling naar H.264 schakelden ze zelfs nog transponders uit.

Wat zou een Astra daaraan te winnen hebben?

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als er iets misgaat bij M7, is het altijd de schuld van een ander.

Ik heb dat nog nooit anders geweten.

Of het is de schuld van de kabel, of die van de content providers, nooit ligt het bij hen.

Het doet mij denken aan een kind dat keer op keer een slecht schoolrapport heeft, en dan is het weer de schuld van de meester of de juffrouw, of het ligt aan de school, of hij was net ziek waardoor hij niet kon studeren.

En als ie dan verandert van school, is het opnieuw hetzelfde probleem.

 

 

In theorie zou dat kunnen, maar kijk naar het gedrag van M7.

Exclusiviteit koop je af, dat kost extra geld, en M7 doet voor de Benelux niets anders dan beknibbelen.

Zij hebben ook nooit opgeboden om bijv. te concurreren met Prime (filmzenders) van Telenet, ook voor het voetbal deden ze niet mee.

Qua transponders zie je dat het aantal transponders zeker niet toeneemt, integendeel, met de omschakeling naar H.264 schakelden ze zelfs nog transponders uit.

Wat zou een Astra daaraan te winnen hebben?

Ik heb je al eerder voorgelegd dat Nederland een beperkte satellietmarkt is.

Denk je dat M7 gaat opbieden als het aantal schotels verder afneemt?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je al eerder voorgelegd dat Nederland een beperkte satellietmarkt is.

Denk je dat M7 gaat opbieden als het aantal schotels verder afneemt?

Maar dan gaan ze wel eventjes opbieden om anderen van de markt te houden?

Je ziet precies je eigen tegenstrijdigheden niet in je redenering.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dan gaan ze wel eventjes opbieden om anderen van de markt te houden?

Je ziet precies je eigen tegenstrijdigheden niet in je redenering.

 

Of jij niet, omdat alles over M7 immers niet deugt in jouw ogen.

Ook al ontken je dat, ik zie dat je hier pagina's vol vulmineert tegen M7.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Terug on-topic, we wachten op nieuwe berichten over Joyne.

 

1 April is er niets gebeurd, volgens de berichten is het wachten op medio mei.

 

 

2017?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bijdrage lid ,Of-topic reactie, verwijderd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Je maakt zelf ook steeds opmerkingen waarmee je een ander uitlokt. Niet zo flauw doen dus.

 

Graag weer on-topic.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stel vast dat die persoonlijke aanval van Eduard06 wel degelijk blijft staan, terwijl mijn beschaafd antwoord daarop verwijderd werd, dus ja, ik vind jullie ongelooflijk partijdig.

En uitlokken?

Mag ik nog een mening hebben, of moet iedereen meegaan in het hoera-verhaal van M7?

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat mag jij vinden. Ik vind van niet.

 

Ik wil wel dat je nu weer uitsluitend on topic gaat en dat jullie beiden ophouden met dat enigszins kinderachtige gedrag.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Volgens jouw maatstaven is dit net zo goed een persoonlijke aanval https://www.sat4all.com/forums/topic/357126-nieuwe-aanbieder-voor-astra-joyne-kondigt-komst-nieuw-satellietpakket-aan/?p=2438930 en daar kreeg jij toch ook geen waarschuwing voor?

 

Je krijgt nu wél een waarschuwing wegens het herhaaldelijk negeren van de aanwijzingen van een moderator.  

 

Nu on topic, dat vraag ik je nogmaals netjes, maar wel voor de laatste keer.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herhaal mijn vraag trouwens, waarom zou M7 wel geld overhebben om een concurrent van de markt te houden en niet om transponders bij te huren?

Beide zaken kosten geld, maar als je extra transponders huurt kun je ook iets positiefs bijdragen (extra zenders, of een hogere bitrate per zender).

Daarom geloof ik niet in het verhaal dat zij Joyne van de markt zouden houden door afspraken met Astra.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Daar hoeft M7 geen geld voor te betalen, maar kan bij het afsluiten van een contract bedongen worden.

Dit is in de handel geen ongebruikelijke praktijk.

 

Googel eens over dit onderwerp en lees je in.

 

https://www.google.fr/search?q=exclusivieit+in+de+handel&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=w8D3WK22J-zU8geLkoGIBA#q=exclusieve+distributieovereenkomst+mededinging

 

Of dit hier inderdaad speelt, we baseren ons op een melding van een lid, dus van horen zeggen.

Maar het is plausibel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar hoeft M7 geen geld voor te betalen, maar kan bij het afsluiten van een contract bedongen worden.

Dit is in de handel geen ongebruikelijke praktijk.

 

Googel eens over dit onderwerp en lees je in.

 

https://www.google.fr/search?q=exclusivieit+in+de+handel&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=w8D3WK22J-zU8geLkoGIBA#q=exclusieve+distributieovereenkomst+mededinging

 

Of dit hier inderdaad speelt, we baseren ons op een melding van een lid, dus van horen zeggen.

Maar het is plausibel.

Lijkt mij totaal niet ter zake doend.

Nog eens, wat "distribueert" M7 van Astra?

Helemaal niets, want Astra levert alleen lege transponders.

Wat M7 distribueert is de inhoud, een zender, NPO 1 HD bijv.

Zit die zender exclusief bij M7?

Neen, want de kabel heeft hem ook, IPTV heeft hem ook, Digitenne heeft hem ook, en glasvezel ook.

Er is dus helemaal geen exclusiviteit.

 

En exclusiviteit gratis?

Waarom zou een leverancier iets gratis geven, als hij het anders nog een 2e of 3e keer kan doorverkopen?

Voor exclusiviteit betaal je een meerprijs.

Kijk naar voetbalrechten, filmrechten, etc.

aangepast door zzzzzz

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...