Ga naar inhoud


Welk iq heb je nodig om naar commerciele zenders te kijken?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

Als ik eens meekijk bij iemand, bij een dergelijk commercieel station, dan valt me op, dat ze de programma's maken voor mensen met een iq van 20.

Veel programma's die perfect verstaanbaar zijn, ondertitelen ze gewoon, ipv subtiteling of teletekst te gebruiken. Ze denken waarschijnlijk dat hun kijkers te dom zijn op ondertitels aan te zetten. Dit is vrij iriterend.

Als je het niveau van hun nieuws bekijk, dan heb ik de indruk, dat ook kleuters naar hun nieuws kijken, gelijk ze het uitleggen. Karrewiet op ketnet of het jeugdjournaal op npo heeft een hoger gehalte.

Als er wereldnieuws is, dan zap je zeker weg, want dan is het gehalte zo laag, dat een hersenloos wezen kan meevolgen.

Voor serieus nieuws, moet je bijna in het buitenland zijn op een grote nieuwszender, al zijn ze zeker ook niet allemaal goed.

Maar ja, ze denken bij de commercielen, dat kindjes van 4 jaar tot zwaar dementerende ( met alle respect voor die mensen, want ik werk bij zo'n mensen die zeker niet gemakkelijk is) van 109 jaar hun programma's en nieuws moeten kunnen volgen.

  • Like 1

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn nu eenmaal heel wat mensen voor wie de wereld alleen bestaat uit GTST, Idols en voetbalwedstrijden. Helaas denken die mensen dan dat hun mening over allerlei zaken net zoveel waarde heeft als die van mensen die zich goed laten inlichten. De reden waarom ik 1989 als een rampjaar heb ervaren. Ik zag aan de totale ongeïnformeerdheid van de doorsnee Amerikanen wat de gevolgen zijn van alleen-maar-pretnetten-kijken. Enfin, ze hebben nu de hoofdprijs gekregen met een president die over een 8 jaar termijn spreken maar waarvan je nog maar moet afwachten of hij de vier jaar waarvoor hij is gekozen volhoudt. Wij gaan helaas ook een beetje die richting uit maar gelukkig gaat het hier nog om een 1/5e minderheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dus blijkbaar het iq van een bezemsteel want ik

kijk naar commerciële zenders voor 95% om actiefilms

te zien.

 

Maar gezien de "aanhef / titel" maakt dat blijkbaar niet

uit. Ik ga er dan ook vanuit dat mannen/vrouwen met

een hoger "level" de betreffende knoppen van de AB

hebben gesloopt. Immers, als je je vergist dan donder

je naar beneden op de ladder van iq... toch?

 

Er zitten hier dus blijkbaar veel VPRO leden? Daar geloof

ik niets van. De VPRO past niet erg bij de Sat4All doelgroep imo.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de topic starter hoort ook niet echt bij de sat4all doelgroep :grin:

 

Your words, not mine... :sick:  :grin:

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...