Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Beste mensen...als dat met Joyne inderdaad gaat lukken, dan laat ze met rust en hou eens op met dat domme gespekuleer.

Rome en Aken zijn ook niet op één dag gebouwd.

Ik weet hoe moeilijk het is om een solide netwerk in te richten dat ook toekomstzeker is en dat was bij MBC ook geen eenvoudige zaak.

 

Dus sit back...relax...neem een biertje en geniet van het mooie weer.

  • Like 2

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ach laat ze. Het is balen voor de mensen die hard hun best doen om het eea te realiseren en in goede banen te leiden. Alleen leeghoofden, ramptoeristen en zij die iets te vrezen hebben reageren zo. Ik schaam me bijna als ik dit schrijf het lijkt wel een excuus verzinnen voor dit gedrag.

aangepast door joop001
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach laat ze. Het is balen voor de mensen die hard hun best doen om het eea te realiseren en in goede banen te leiden. Alleen leeghoofden, ramptoeristen en zij die iets te vrezen hebben reageren zo. Ik schaam me bijna als ik dit schrijf het lijkt wel een excuus verzinnen voor dit gedrag.

Jij hoeft je niet te schamen. Fijn dat je je info wilde delen. Jij kunt niets aan het kinderlijke gedrag van een aantal personen hier doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Beste mensen...als dat met Joyne inderdaad gaat lukken, dan laat ze met rust en hou eens op met dat domme gespekuleer.

Rome en Aken zijn ook niet op één dag gebouwd.

Ik weet hoe moeilijk het is om een solide netwerk in te richten dat ook toekomstzeker is en dat was bij MBC ook geen eenvoudige zaak.

 

Dus sit back...relax...neem een biertje en geniet van het mooie weer.

 

Een waar woord.

 

De afgelopen dagen is Joyne onderwerp geweest van ongeremd speculeren, iets wat voor een deel op het conto van Joyne geschreven kan worden wegens het ontbreken van communicatie.

 

Realiseer je , dat hier mensen alles op het spel zetten om een bedrijf op te zetten.

Reken ze alleen af op uitingen die ze zelf doen, dus waar Joyne als afzender staat..

Uitingen door zelf benoemde voorlichters zonder bronvermelding vertroebelen de berichtvorming alleen maar.

 

Ook Joyne moet door een leercurve en heeft recht op het maken van fouten.

 

Ik zou alleen Joyne ter overweging willen meegeven, dat veel ruis voorkomen kan worden door een actief voorlichtingsbeleid.

De laatste 2 dagen zijn bemoedigend, een mededeling dat men in de lucht komt, en een mededeling, dat er onverwachte problemen zijn.

 

Nu nog een open communicatiebeleid aan de commerciële kant, en dan staat er niets in de weg van Joyne om een goede toekomst tegemoet te gaan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

De technici werken hard aan de doorgifte maar er heeft zich een probleem voorgedaan in de verbindingen binnen het netwerk. Hierdoor is het niet nog niet mogelijk om het signaal naar onze uplink positie te verzenden.

 

 

 

Ik heb nog wel een lijntje over, zijn ze binnen no time in the air ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal Digitaal heeft stabiel klantenbestand

De Nederlandse satelliettelevisieaanbieder Canal Digitaal heeft een stabiel klantenbestand. Dat stelt Christiaan Puper, managing director van Eviso, in een uitgebreid artikel in tv-gids Totaal TV
 

Eviso is de business partner van Canal Digitaal in Nederland. In de komende editie van tv-gids Totaal TV wordt in een tweepagina groot artikel meer duidelijk over de vernieuwingen en de flexibiliteit die Canal Digitaal heeft aangekondigd. De nieuwe editie van Totaal TV ligt volgende week in de brievenbus van abonnees en is in Nederland in winkels verkrijgbaar.

 

Abonnees

Puper zegt in het artikel onder meer dat het aantal abonnees bij Canal Digitaal stabiel os. Het aantal abonnees geeft Puper niet prijs. Hij noemt het marktaandeel dat marktonderzoeker Telecompaper aan Canal Digitaal toebedeelt reëel. Telecompaper stelt dat Canal Digitaal een marktaandeel van ongeveer vijf procent in Nederland heeft. Bij Canal Digitaal hebben zich volgens Puper in de afgelopen periode geen wijzigingen in het klantenbestand plaatsgevonden. Geen grote uitschieters naar boven maar zeker ook niet naar beneden.

 

 

Bron: Totaal TV.

 

Een tikkeltje offtopic, maar dan is nu eindelijk globaal bekend in welke vijver CDS en Joyna aan het vissen zijn.

 

Totaal aantal huishoudens in Nederland in 2016 was 7.7 miljoen, daarvan 5 procent zou betekenen dat cds in Nederland 385.000 abonnees heeft.

aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Joyne haar eigen site nou eens gebruikte om ons op de hoogte te houden, zouden ze 2 vliegen in 1 klap kunnen slaan: 1) communicatie 2) aandacht/reclame voor hun site en hun initiatief.

 

Het verbaast me gewoon dat we steeds info via via moeten krijgen en dat dan moeten beoordelen op de waarde.

 

Ik heb hun site de afgelopen dagen regelmatig even gecheckt, maar steeds voor niks. Alleen op dit forum druppelt info binnen.

 

En dat we daar soms even een beetje gekscherend over doen, ach.. 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Joyne haar eigen site nou eens gebruikte om ons op de hoogte te houden, zouden ze 2 vliegen in 1 klap kunnen slaan: 1) communicatie 2) aandacht/reclame voor hun site en hun initiatief.

 

Het verbaast me gewoon dat we steeds info via via moeten krijgen en dat dan moeten beoordelen op de waarde.

 

Ik heb hun site de afgelopen dagen regelmatig even gecheckt, maar steeds voor niks. Alleen op dit forum druppelt info binnen.

 

En dat we daar soms even een beetje gekscherend over doen, ach.. 

Het valt inderdaad niet mee serieus te blijven.

Ik wou haast schrijven ' Joyne de nepnieuws',maar dat is te gemakkelijk.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken niet echt de techniek, maar konden ze al niet een tijd gewoon een promo filmpje laten afspelen op die frequentie?

Dan kon iedereen testen, waren er geen afspraken nodig om tijdelijk fta uit te zenden en konden ze de verbindingen opzetten.

Of indien een promo filmpje te duur was, dan iets als de info zenders van cd en tvv, met verschillende paginas met tekst.

Dan konden ze van de gelegenheid gebruik maken om ons te informeren over de prijzen van de hardware, de pakketten, en de inhoud van de paketten.

Zo konden de geïntereseerden alles klaar maken, de module bestellen, en kijken maar.

Maar ja, ik zie het misschien te eenvoudig?

  • Like 1

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rome en Aken zijn ook niet op één dag gebouwd.

 

Keulen en Aken.

Dat zou jou als voormalig (?) inwoner van de BRD toch moeten weten.

 

De betekenis is echter doeltreffend, namelijk grote projecten kosten tijd (en vergen geduld)

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

https://i.ytimg.com/vi/-nbnQdtcd44/hqdefault.jpg

Ach , ze doen maar op & wens ze veel succes , ik blijf sowieso bij FTA !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

QUOTE= sattv4iedereen

Ik ken niet echt de techniek, maar konden ze al niet een tijd gewoon een promo filmpje laten afspelen op die frequentie?
Dan kon iedereen testen, waren er geen afspraken nodig om tijdelijk fta uit te zenden en konden ze de verbindingen opzetten.
Of indien een promo filmpje te duur was, dan iets als de info zenders van cd en tvv, met verschillende paginas met tekst.
Dan konden ze van de gelegenheid gebruik maken om ons te informeren over de prijzen van de hardware, de pakketten, en de inhoud van de paketten.
Zo konden de geïntereseerden alles klaar maken, de module bestellen, en kijken maar.
Maar ja, ik zie het misschien te eenvoudig?

UNQUOTE

 

Hoi Sattv4iedereen,

Joyne heeft al getest om M6 te broadcasten op hun hoofd txp; toen het zo sterk regende in Nederland bleef zowel de Q alsmede de S gewoon stabiel.

 

Een promo-filmpje is dus niet nodig, ze hadden immers M6.erop gegooid; we hebben alle tijd gehad om dit te bestuderen.

 

Misschien trekken we van het weekend een Joyne txp met broadcasting signal naar binnen, maar ik denk het persoonlijk niet ivm quatorze juillet

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De derde transponder zou wel eens die waar nu dat programma vanuit Senegal op zit kunnen zijn. In dat geval zijn ze al continu aan het testen zijn, zonder dat we dat beseffen. Ik denk ook dat het op zijn vroegst maandag gaat worden dat cds voor het eerst een legale concurrent op satelliet gaat krijgen. Let wel:  'legale concurrent op satelliet', omdat ze al voldoende concurrentie hebben van legale en illegale aanbieders via internet en via de kabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...