Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten


Ze hadden veel beter gezegd dat er in de zomer getest zal worden, en dat het de bedoeling is om tegen de herfst in de lucht te komen...  als je eerder bent, hoor je niets dan lof. Plan je te krap, en calculeer je geen tegenslagen in, dan gaan mensen mopperen dat je te laat bent.

Aan de ene kant begrijp ik dus niet dat ze zichzelf dit aandoen, door dingen te snel te willen...  aan de andere kant heeft Joyne zelf niets gezegd, en wordt er gemopperd doordat "anderen", zogenaamd uit goede bron verkregen meldingen, gedaan hebben... die dan niet gehaald konden worden.

  • Like 1

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door alles heen, vind ik het niet meer, maar er zijn 125 joyne dealers wordt er gemeld.

Wees er maar zeker van, dat ze bij het verkopen van module en abbo, ook er aan verdienen.

Sorry dat ik dat werk erbij, haal, maar wie werkt er nog voor niks.

En als er 125 dealers zijn, geloven ze wel, dat joyne iets zal zijn. Niemand is vrij van technische problemen, en wie weet staat er tegen eind volgende week wel tig berichten over hoe de ontvangst is van joyne en heeft de bevoegde moderator of administrator een apparte rubriek gemaakt, over joyne, Waar je terrecht kan over alles met joyne.

 

Van 1200 naar 125, dat is een hele vooruitgang, maar wel iets reëler.

 

Dat ze er aan verdienen zal een feit zijn, anders verkoopt het helemaal niet. Ik denk aan de dealer hier om de hoek die satelliet als bijzaak nog aanbied. Ik kon een uit de doos zijnde VU+ ontvanger voor 100 euro minder kopen, de rest moest besteld worden. Hij verkoopt liever Ziggo, daar verdient hij veel meer aan.

 

Ben ik de enige die in Nederland vrijwilligerswerk doet? Nee, dat geloof ik niet!

 

Ik las dat het op 1 april zou starten, dat is nou niet bepaald een handige datum, dan kan je zitten wachten op grappenmakers.

 

De eenrichtingscommunicatie loopt continu via TotaalTV, via de website en facebook van Joyne lees je verder vrijwel niets.

 

Inmiddels geeft TotaalTV aan dat Canal Digitaal een stabiel klantenbestand heeft, joh, Joyne is nog niet te ontvangen, dat is raar.

 

Ook meld TotaalTV dat er nog nooit zo weinig door Nederlanders naar LIVE TV gekeken wordt, dat had ik al voorspeld, daar had ik mijn glazen bol niet voor nodig.

 

Hoe betrouwbaar zijn bronnen, vooral mediabronnen die het klakkeloos van elkaar overnemen of wel heel erg achter de feiten aanlopen?

 

Daarvoor gebruikt men al een tijdje crossmedia, en als ze het goed doen, dan controleert deze wat binnen komt, vooral nu de komkommertijd al even begonnen is.

 

Op dit moment is de media met zinvol nieuws vullen erg lastig, het de demissionair kabinet 2017 dat met zomerreces is, dus alles wordt onder een vergrootglas gelegd om mensen van nieuws te voorzien.

 

Wat ik hier lees is dat Joyne niet met zomerreces is, wel dat ze nu met hun neus op de feiten van kinderziektes gedrukt wordt.

 

Ik verwacht vandaag een bestelling binnen, had ik na 00:00 moeten kunnen traceren, vanmorgen gebeld, er was wat fout gegaan, ik zou terug gebeld worden. Na een aantal uur weer bellen, nu werd direct naar de transportafdeling contact gemaakt tijdens het wachten, het was fout gegaan, of het morgen kon. Sorry, nee, dan ben ik bezet, daarom was vandaag uitgekozen en dat woensdag al besteld. Later vandaag wordt er contact opgenomen wat ze mogelijk voor mij kunnen betekenen.

 

Wat ik aangeef is dat iets mis kan gaan, er tegenslagen zijn, maar het verschil is wel dat ik contact kan krijgen en er vandaag nog naar een oplossing wordt gezocht, dat hoor ik in de namiddag.

 

Joyne zal wel komen, alleen heeft het behoorlijk wat tegenslagen, echter vindt ik dat de informatiebron wel een heel stuk beter kan dan het nu het geval is. Ze hebben de mogelijkheden, maar ze gebruiken die niet, dan enkel via via. Dat is het zelfde als het kringetje op de kleuterschool/basisschool, De eerste zegt A, maar bij de laatste komt Z er uit, een feit is dat het zo niet werkt.

 

Gevolg:

 

Speculeren, grappen wegens 1 april, dollen, enz. enz..

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

en is er al beeld? :grin:

 

over een half jaar is het nieuwjaar geweest

https://www.youtube.com/watch?v=-nbnQdtcd44 :P

 

Dus dit wordt volgens mij weeral geen denderend succes !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Quote: Binnenkort lanceren wij een compleet en betaalbaar radio en televisiepakket

 

Heeft er iemand al wat gehoord over radio via Joyne?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote: Binnenkort lanceren wij een compleet en betaalbaar radio en televisiepakket

 

Heeft er iemand al wat gehoord over radio via Joyne?

Op on officiële sites zouden ze radio als npo en andere commerciële zenders uitzenden. Zie links, enkele bladzijden terug.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van 1200 naar 125, dat is een hele vooruitgang, maar wel iets reëler.

 

Dat ze er aan verdienen zal een feit zijn, anders verkoopt het helemaal niet. Ik denk aan de dealer hier om de hoek die satelliet als bijzaak nog aanbied. Ik kon een uit de doos zijnde VU+ ontvanger voor 100 euro minder kopen, de rest moest besteld worden. Hij verkoopt liever Ziggo, daar verdient hij veel meer aan.

 

Ben ik de enige die in Nederland vrijwilligerswerk doet? Nee, dat geloof ik niet!

 

Ik las dat het op 1 april zou starten, dat is nou niet bepaald een handige datum, dan kan je zitten wachten op grappenmakers.

 

De eenrichtingscommunicatie loopt continu via TotaalTV, via de website en facebook van Joyne lees je verder vrijwel niets.

 

Inmiddels geeft TotaalTV aan dat Canal Digitaal een stabiel klantenbestand heeft, joh, Joyne is nog niet te ontvangen, dat is raar.

 

Ook meld TotaalTV dat er nog nooit zo weinig door Nederlanders naar LIVE TV gekeken wordt, dat had ik al voorspeld, daar had ik mijn glazen bol niet voor nodig.

 

Hoe betrouwbaar zijn bronnen, vooral mediabronnen die het klakkeloos van elkaar overnemen of wel heel erg achter de feiten aanlopen?

 

Daarvoor gebruikt men al een tijdje crossmedia, en als ze het goed doen, dan controleert deze wat binnen komt, vooral nu de komkommertijd al even begonnen is.

 

Op dit moment is de media met zinvol nieuws vullen erg lastig, het de demissionair kabinet 2017 dat met zomerreces is, dus alles wordt onder een vergrootglas gelegd om mensen van nieuws te voorzien.

 

Wat ik hier lees is dat Joyne niet met zomerreces is, wel dat ze nu met hun neus op de feiten van kinderziektes gedrukt wordt.

 

Ik verwacht vandaag een bestelling binnen, had ik na 00:00 moeten kunnen traceren, vanmorgen gebeld, er was wat fout gegaan, ik zou terug gebeld worden. Na een aantal uur weer bellen, nu werd direct naar de transportafdeling contact gemaakt tijdens het wachten, het was fout gegaan, of het morgen kon. Sorry, nee, dan ben ik bezet, daarom was vandaag uitgekozen en dat woensdag al besteld. Later vandaag wordt er contact opgenomen wat ze mogelijk voor mij kunnen betekenen.

 

Wat ik aangeef is dat iets mis kan gaan, er tegenslagen zijn, maar het verschil is wel dat ik contact kan krijgen en er vandaag nog naar een oplossing wordt gezocht, dat hoor ik in de namiddag.

 

Joyne zal wel komen, alleen heeft het behoorlijk wat tegenslagen, echter vindt ik dat de informatiebron wel een heel stuk beter kan dan het nu het geval is. Ze hebben de mogelijkheden, maar ze gebruiken die niet, dan enkel via via. Dat is het zelfde als het kringetje op de kleuterschool/basisschool, De eerste zegt A, maar bij de laatste komt Z er uit, een feit is dat het zo niet werkt.

 

Gevolg:

 

Speculeren, grappen wegens 1 april, dollen, enz. enz..

 

Totaal TV is geen betrouwbare bron. Die lullen alles na.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...