Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Volgens lid morret werkend de Fransen tot 20h00. Er kan veel gebeuren in 2h35.

Tenzij ze wegens de feestdag morgen vroeger naar huis mogen, dan zal het voor maandag zijn?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Om het vervolgens goed geheim te houden.  En niet willen delen met andere gebruikers, onder het motto je moet niets laales op een schoteltje aangeboden willen krijgen.  Is het zo kiekiek?

 

Willy

 

Was gisteren nog op tv dat Nederland op de derde plek ter wereld staat betreft het aftappen van internet na Amerika en Groot Britannie. Alles wat er digitaal in en uit jou en mijn woning gaat is inmiddels te onderscheppen. Dat is de reden Kabeltje87.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ik ook eens wat zinnigs hier zeggen, aangezien jullie dat ook allemaal doen.......

 

ik durf 'm aan, vandaag nog geen beeld.

 

Bron: glazen bol.

 

Ik denk het ook, het 'binnen 24 uur' bericht van gisteren op Totaal TV hebben ze ook niet gehaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wacht geduldig op hun volgende nieuwsbrief, die we gingen krijgen deze week, maar hoop doet leven, we zijn nog geen zondagavond.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

1- Is dit een boot?: Ja.

2-Liegt die man als hij zegt dat hij een boot aan het maken is?: Nee.

3-Kan je er al mee varen? :

nee nog niet.

4-Waarom niet?:

Hij is nog niet helemaal klaar.

5-Als hij klaar is kan je dan varen?:

Als hij waterdicht is.

6-En als hij niet waterdicht is?:

Dan moet je nog een paar dagen pekken.

7-Bouw je een boot in een paar weken:?

Meestal niet, ondanks dat je die planning kunt hebben.

 

m.a.w: er zijn tientallen redenen waarom iets tegen kan zitten maar dat wil nog niet zeggen dat het er niet is.

post-108154-0-64295900-1499964086_thumb.jpg

post-108154-0-94667500-1499964100.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Das waar ėėn kink ( letterlijk of figuurlijk) in de kabel, en het kan al voor heel wat vertraging zorgen.

Wat zeggen ze hier? Gent-brugge is ook niet in ėėn dag gebouwd.

We zijn nog de dertiende tot 23h59 en 59 sec.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Net het volgende binnen via de mail  .....................

 

Geachte JOYNE partner,

 

Het harde werken door onze afdeling Techniek wordt vanmiddag en morgen beloond met de doorgifte van een aantal zenders van JOYNE op de satellietpositie 9 graden oost(9B)

 

Dit betekent dat wij uiterlijk vanaf morgen met de testuitzendingen van JOYNE gaan starten FTA via transponder 11746. Iedere dag zullen er een aantal zenders meer te zien zijn. De enige zenders die wij niet FTA door kunnen geven zijn sport en erotiek.

 

Wij hopen jullie hiermee alvast geïnformeerd te hebben en mochten jullie vragen of opmerkingen hebben, dan verneem ik deze graag.

 

Met vriendelijke groet,

With kind regards,

 

Johrit Schellingerhout

Sales & Marketing

Maar dit was een bericht wat gisteren wel van Joyne kwam.

Maar de dag is nog jong, het is nog geen middernacht.

 

Heeft men alleen niet te snel gezegd dat men FTA gaat uitzenden, ik kan mij voorstellen, dat daarover een hoop gedoe kan komen, is het niet van de filmjongens, dan is het wel van mede providers.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Post op Facebook van een satshop uit Nederland:

 

 

Opstartproblemen bij Joyne:

Gisteren hebben wij u geïnformeerd over het starten van testsignaal van JOYNE.
De technici werken hard aan de doorgifte maar er heeft zich een probleem voorgedaan in de verbindingen binnen het netwerk. Hierdoor is het niet nog niet mogelijk om het signaal naar onze uplink positie te verzenden.

Wij houden u op de hoogte en hopen u nog voor het weekend te informeren dat e.e.a. verholpen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opstartproblemen bij Joyne:

 

Gisteren hebben wij u geïnformeerd over het starten van testsignaal van JOYNE.


De technici werken hard aan de doorgifte maar er heeft zich een probleem voorgedaan in de verbindingen binnen het netwerk. Hierdoor is het niet nog niet mogelijk om het signaal naar onze uplink positie te verzenden.

Wij houden u op de hoogte en hopen u nog voor het weekend te informeren dat e.e.a. verholpen is.

 

bron: satelliet speciaalzaak

Groet, André

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Laat ik ook eens wat zinnigs hier zeggen, aangezien jullie dat ook allemaal doen.......

 

ik durf 'm aan, vandaag nog geen beeld.

 

Bron: glazen bol.

Die glazen bol werkt prima!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...