Ga naar inhoud


Doospoelen van opnames is zondebok


Kabeltje87

Aanbevolen berichten

  • Moderator

@T90user

 

Wat een domme opmerking. Ceesv heeft gewoon gelijk. Jij bent helemaal geen partij. Je bent slechts afnemer van een product met beperkte rechten. Daar kan jij dan wel anders over denken maar zo steekt het nu eenmaal in elkaar.

Je kan als content provider niet onbeperkt de rechten inperken en er tegelijkertijd meer geld voor vragen. Dat wordt gewoon niet geaccepteerd. In ieder geval door mij niet.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier idem dito. Ik heb betaald. Dus heb ik recht van spreken. Als cs echt het probleem was zou cd/m7groupe beter hun bestdoen omdat probleem uit de wereld te helpen. Com cs is fout! Echter de wortel vh kwaad zit vooral in de eigen opstelling van cd. Intern cs is legaal echyer ziet cd dit niet graag ivm mislopen inkomsten. Maar door het klanten wegjagen de handel buiten de deur te zetten is com cs eengoede voedingsbodem gegeven en is er zelfs een 2-de aanbieder opgestaan.

 

Begrijp dat er ja knikkers zijn ivm eigen belangen. Cd of com cs aanbieders. Maar als men wat eerlijker zou argumenteren zal toegegeven moeten worden dat cd niet echt handig bezig is met enkel het najagen van €.

Link naar reactie
Delen op andere sites

“Als het zo voort gaat verwacht ik dat we binnen twee à drie jaar dood zijn. Commerciële zenders kunnen op deze manier niet overleven.” Dat zei Peter Quaghebeur, ceo van SBS (VIER en VIJF), tijdens een hoorzitting in het Vlaams parlement. De zenders werken samen met Proximus en Telenet aan oplossingen in de vorm van reclame die niet kan worden doorgespoeld of een betaalmodel voor kijken zonder advertenties.

 

 

Natuurlijk zal een ceo van een mediabedrijf nooit toegeven dat het prima gaat en dat er genoeg reclame en andere inkomsten binnenkomen om nog jaren door te gaan, zo werkt winstmaximilisatie niet, nee je zegt dat de schuld "daar" zit, het komt vanzelfsprekend nooit door henzelf.

Meest voor de hand liggend lijkt het om eerst eens te kijken naar het aantal zenders en jezelf de vraag te stellen of er niet te veel zenders zijn voor dergelijk kleine afzetgebieden als NL en Vlaanderen.

Maar blijkbaar stinken er telkens weer een hoop mensen in als zo een topman weer eens een stinkend scheetje de wereld in stuurt.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar wordt die topman ook voor betaald en daarom hebben heel veel mensen bij dat bedrijf een nette boterham.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo list en bedrog? Als je product niet voldoet gaat de omzet vanzelf naar beneden. Zo kan je overal wel over klagen maar zolang jij die rommel koopt is er blijkbaar een markt voor.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men begint met een nieuw product dat aanslaat en bij menig klant voldoening geeft, vervolgens komt de graaicultuur naar boven en begint men eraan te sleutelen, met de bedoeling meer winst te maken, hierbij gaat de kwaliteit en de gebruikers beleving naar omlaag, dit doet men bij herhaling tot de citroen bijna uitgeperst raakt, dit leidt tot veel ongenoegen bij heel wat klanten, op de duur beginnen die af te haken.

 

Andere bedrijven volgen dit natuurlijk ook goed op, en zien een kans om hierop in te spelen, en komen met een product dat beter beantwoord aan de wensen van deze klanten, het gevolg is dat de graaicultuur van eerstgenoemde de inzet is tot hun ondergang, dit valt ook onder een gebrek aan visie een lange termijn planning te plaatsen, ook de druk en gulzigheid van aandeelhouders en aanverwanten kan in hun gezicht komen te ontploffen.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Psychosammie

 

Dus omdat ik het product koop mag ik geen commentaar hebben? Dat is het meest zotte argument datjekan bedenken. Een vd belangrijkste dingen dat in een normale marktsituatie op gaat is luister naarje klanten en zorg dat ze zich gewaardeerd voelen. Daar past jouw houding echt niet bij. Die past bij arrogantie en monopool positie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn nu eenmaal geen communistische staatsbedrijven. En dus is er groei nodig. En investeerders die het mogelijk maken.

En dat maakt weer dat er steeds andere verdienmodellen nodig zijn. Ook om in de toekomst te kunnen investeren, anders had je nu nog zwart/wit TV gekeken.

 

Ik zie hier niets vreemds. Zo werkt de kapitalistische maatschappij en ik ben er blij mee.

 

Dat er dan af en toe producten ontstaan waar je niet blij mee bent kan natuurlijk. Ik ben ook niet blij met al die reclame en het niet kunnen doorspoelen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Psychosammie

 

Wat één dogmatische onzin argumentatie. Mijn argumentatie heeft geen enkel verband met communistische staatsbedrijven doch slechts enkel en alleen met het gerede verlangen dat clienten op een correcte wijze hetgeen geleverd krijgen waarvoor betaald is. Daar past een zekere steeds verder gaande inkrimpen en versoberen van een product zeker niet bij.

 

Mochten er aantoonbare innovatieve verbeteringen zijn dan wil een cliënt er zeker voor betalen. Echter waar anderen en ik zich tegen keren is dat onder valse voorwendselen (of dit nu zijn teruglopende inkomsten door het opnemen en vervolgens wissen van reclame onderbrekingen die prijs verhogingen noodzaken of dat het gaat om het inperken  van gebruiksmogelijkheden van apparatuur mogelijkheden in het kader van tegengaan com cs is maar uiteindelijk neerkomen tot het noodzakelijk maken van 2-de abonnementen) de consument steeds meer geld afgetroggeld wordt voor steeds minder. Ja dat soort praktijken duid ik aan met leugens list en bedrog. Want ze hebben allen maar één enkel doel en dat is hoe kan ik voor hetzelfde of minder meer vragen.

 

Wat daarbij dan ook nog eens zeer banaal is dat het ontwijken van c.q. ageren tegen dit soort handelspraktijken als illegaal of abnormaal gedrag/zeuren wordt bestempeld. Maar goed ieder zijn mening alleen deel ik de uwe geenszins en om nog duidelijker te zijn ik vind hem absurd en triest.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is heel eenvoudig, een verkoper biedt iets aan tegen een prijs die hem goeddunkt.

Die prijs wordt doorgaans opgebouwd dor de kosten en een winstmarge.

Winst is essentieel, anders is het geld wisselen en kan hij beter stoppen met de verkoop.

De winst is noodzakelijk voor groei, en investeren in nieuwe producten.

 

 

Een koper is vrij het te kopen tegen de gevraagde prijs, hij is er niet toe verplicht.

De koper maakt voor zichzelf uit of de gevraagde prijs voor hem een artikel geeft wat die waarde vertegenwoordigt.

 

Een graaicultuur is er een waar inhaligheid en hebzucht de hoofdrol speelt.

 

Dat is volgens mij hier niet aan de orde, Canaldigitaal vertoont het gedrag wat elke provider winkel, leverancier, werkgever, werknemer vertoont.

 

Anders zou de koper ook beticht kunnen worden van een graaicultuur, steeds meer willen tegen steeds lagere vergoedingen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van een monopolist kan je dergelijke beweringen niet waarmaken, dat is er helemaal over hoor, en de praktijk bewijst het.

 

De laatste jaren is alleen de prijs erop vooruitgaan, dit in hun voordeel, telkenmale er een prijsverhoging kwam stond daar niets t.o.v, in zeldzame gevallen zwaaide men met iets waar menig gebruiker niet eens naar vroeg.

 

Om een beetje inzicht te krijgen in deze graaicultuur moet u zich eens gaan verdiepen wie de hand heeft in de M7 groep, u komt dan bij de heren van de Jetset uit die een leventje leiden van grote luxe en decadentie.

 

Ach, zolang al die sukkels voor ons flink afdokken, gaat ons luxe leventje lekker door, wij voorzien voor u het minimale zodat wij het maximale eruit persen.

 

Geen toeval hoor dat men zich in Luxemburg heeft gesetteld.

 

Geen paniek, Astorg staat borg voor een zorgeloos bestaan.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...