Ga naar inhoud


Doospoelen van opnames is zondebok


Kabeltje87

Aanbevolen berichten

Wel, daar zit het 'm juist. We betalen al aan onze verdeler (satelliet, kabel, enz.) om TV te kunnen kijken. 

Als je bovendien de verhalen van Discovery enz. hoort, dan worden deze programmamakers eveneens via deze verdelers betaald.

Neem ik het voorbeeld van bvb. VIER: de gemiddelde serie die ze tonen, duurt ongeveer 42 min en wordt 3x onderbroken. Hiervan zijn er minstens 2 reclameblokken (trailers inclusief) die elk 7 minuten duren. 

Het is zelfs zo erg als commerciële zenders films uitzenden, ze zich op het einde haasten om alweer een volgende reclameblok los te laten. Hierdoor kan je zelfs de aftiteling (met soms heel goeie muziek) niet meer zien. 

Ik begrijp dat er geld dient binnen te komen bij de commerciëlen om programma's te maken maar zoals het nu is, is het al een tijdje overdreven.

Helaas worden we via onze openbare omroep ook al niet van reclame gespaard als ik radiozenders als StuBru en MNM tegenwoordig hoor. Jammerlijke zaak.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is voor hen een goudmijn geworden, en zoals vaak gebeurt ontstaat dan een graaicultuur ten koste van de consument, de top van deze bedrijven baadt in een weelde van luxe met reuze jachten, mega villa's verspreid over deze planeet enz.... , en de weg naar de belastingparadijzen hoef je hen niet meer uit leggen.

 

Wie is alweer de Citroen denk u.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooral doordrukken die reclamezooi.

Als ik niet meer een opname kan opzetten zonder eerst verplicht reclame te moeten zien dan is het exit tv abo.

Het is mijn tv en ik bepaal waar ik wanneer naar kijk.

Zo duwen ze mensen juist richting downloaden en streamboxjes.

Ze weten heel goed dat die reclame als storend ervaren wordt.

Zo af en toe is niks mis mee maar niet na elke 25 minuten programma weer 7 minuten reclame.

Als programma's of content echt zo duur zijn dan ligt daar de oorzaak.

  • Like 1


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig om te lezen hoe jullie denken dat je ergens recht op hebt en dat als dat niet helemaal naar jullie zin is dan haal je het wel ergens anders, desnoods illegaal. Want dat is dan hun eigen schuld, ze hebben jullie daartoe aangezet.

 

En maar mopperen op de mensen die net iets slimmer zijn dan jullie en daar een nette boterham of boot mee verdienen.

 

Maar zo werkt het natuurlijk niet. Als het product of de prijs je niet bevalt dan neem je het gewoon niet!

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooral doordrukken die reclamezooi.

Als ik niet meer een opname kan opzetten zonder eerst verplicht reclame te moeten zien dan is het exit tv abo.

Het is mijn tv en ik bepaal waar ik wanneer naar kijk.

Zo duwen ze mensen juist richting downloaden en streamboxjes.

Ze weten heel goed dat die reclame als storend ervaren wordt.

Zo af en toe is niks mis mee maar niet na elke 25 minuten programma weer 7 minuten reclame.

Als programma's of content echt zo duur zijn dan ligt daar de oorzaak.

helemaal mee eens

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig om te lezen hoe jullie denken dat je ergens recht op hebt en dat als dat niet helemaal naar jullie zin is dan haal je het wel ergens anders, desnoods illegaal. Want dat is dan hun eigen schuld, ze hebben jullie daartoe aangezet.

 

En maar mopperen op de mensen die net iets slimmer zijn dan jullie en daar een nette boterham of boot mee verdienen.

 

Maar zo werkt het natuurlijk niet. Als het product of de prijs je niet bevalt dan neem je het gewoon niet!

Het feit is dat een product dat in eerste instantie wel bevalt en waarvoor je een overeenkomst hebt gemaakt na verloop van tijd word gewijzigd ten nadele van je kijk en luister ervaring en dan ook nog eens duurder word gemaakt,

Zo werkt het natuurlijk ook niet, eerst klanten gaan lokken met vele beloftes en ze dan achteraf gaan duperen kan ook niet, en dit allemaal ten behoeve van enkele lui die er alleen maar op uit zijn om bakken poen te scheppen op de rug van de consument met navenante praktijken.

Geen probleem mee dat ze net iets slimmer zijn, maar de kronkels die ze maken zullen niet zonder gevolgen blijven.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zullen ze nog bedenken.

 

bc. Een camera (camera's) in de TV inbouwen die kijkt of we wel maar de reclame kijken en niet naar het WC gaan tijdens een reclameonderbreking?

Een verplichte vragen lijst invullen na ieder reclame blok, om te checken of je wel aandachtig gekeken hebt naar de reclame?  Niet invullen van de vragenlijst is niet verder kijken naar het programma.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het feit is dat een product dat in eerste instantie wel bevalt en waarvoor je een overeenkomst hebt gemaakt na verloop van tijd word gewijzigd ten nadele van je kijk en luister ervaring en dan ook nog eens duurder word gemaakt,

Zo werkt het natuurlijk ook niet, eerst klanten gaan lokken met vele beloftes en ze dan achteraf gaan duperen kan ook niet, en dit allemaal ten behoeve van enkele lui die er alleen maar op uit zijn om bakken poen te scheppen op de rug van de consument met navenante praktijken.

Geen probleem mee dat ze net iets slimmer zijn, maar de kronkels die ze maken zullen niet zonder gevolgen blijven.

Je klinkt als een communist.

 

Je hebt een overeenkomst die gewijzigd mag worden, daar ben je mee akkoord gegaan. In ruil daarvoor mag jij kosteloos van de overeenkomst af. Hoezo wordt je gedupeerd? Natuurlijk willen ze geld aan je verdienen. Maar TV is geen eerste levensboefte, bevalt het product je niet, gewoon opzeggen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de (commerciële) TV graaft verder zijn graf, Netflix en dergelijke zullen het stokje wel overnemen.

Daar sluit ik mij helemaal bij aan.

Sinds de reguliere programma's steeds minder zijn om aan te zien én de reclameblokken schijnbaar steeds langer duren kijk ik eigenlijk alleen nog maar naar het Nieuws en als ik iets goeds wil zien dan Netflix.

Op de commerciëlen is eigenlijk geen goed programma meer te vinden behalve wat Nieuws rubrieken.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

U klint als een

 

Je klinkt als een communist.

Je hebt een overeenkomst die gewijzigd mag worden, daar ben je mee akkoord gegaan. In ruil daarvoor mag jij kosteloos van de overeenkomst af. Hoezo wordt je gedupeerd? Natuurlijk willen ze geld aan je verdienen. Maar TV is geen eerste levensboefte, bevalt het product je niet, gewoon opzeggen.

U klink als een ja knikker, verder is Televisie / Radio en aanverwanten ook een informatie bron dus wel een levensbehoefte in deze tijden.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nou ik heb al een tijdje geen abonnement meer. Ik moet nog steeds mijn usb dvb-t stick op mijn duo2 aansluiten en de buiten antenne aansluiten zodat ik de publieke zenders kan bekijken. Maar ik heb eigenlijk geen idee waarvoor. Ik mis het eigenlijk helemaal niet. Ik kijk voornamelijk fta en inderdaad netflix. Ik wil niet betalen om naar reclame te kunnen kijken. Dus van mij mogen ze hun eigen ondergang in gang zetten door vooral alles via een ci+ module te coderen en mensen verplichten om reclame te kijken tijdens het terugkijken van opnames.

 

Als je als consument zoveel opgedragen wordt om de content te mogen zien dan houden ze het maar wat mij betreft.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je weet wat de volgende stap wordt hè?  Een ingebouwde camera in elk TV toestel dat in de gaten houdt dat mensen tijdens de reclamespotjes niet naar de WC gaan, koffie gaan zetten of door de reclames heen met elkaar gaan praten. Doe je dat wel dan wordt de verbinding verbroken en mag je de rest van het programma niet meer zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je klinkt als een communist.

 

Je hebt een overeenkomst die gewijzigd mag worden, daar ben je mee akkoord gegaan. In ruil daarvoor mag jij kosteloos van de overeenkomst af. Hoezo wordt je gedupeerd? Natuurlijk willen ze geld aan je verdienen. Maar TV is geen eerste levensboefte, bevalt het product je niet, gewoon opzeggen.

 

Ik prijs me gelukkig dat ik de tijd nog heb mogen meemaken dat een radio of tv toestel geen middel was in handen van het bedrijfsleven om daarmee de toeschouwers te manipuleren. Ik herinner me nog hoe absurd ik het vond om uit die in mijn ogen tot dan toe serieuze en betrouwbare radio ineens goedkope reclameleugens van de STER te horen stromen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, toen zat je de hele avond voor de buis te kijken naar een avond vullend showprogramma met Willem Ruis of Ron Brandsteder. Wil je dat soms terug? Vroeger was echt niet alles beter hoor!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...