Ga naar inhoud


Full HD op NPO.NL gaat € 2.95/ per maand kosten


ceesv

Aanbevolen berichten

Ja, wel eens van gehoord. Die norm houd in dat je een ander afknijpt omdat ze meer inkomen hebben dan jij als minister president. Voor mij riekt het meer naar dictatuur.

Je weet blijkbaar niet dat het alleen voor mensen geldt die met belastinggeld betaald worden.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, wel eens van gehoord. Die norm houd in dat je een ander afknijpt omdat ze meer inkomen hebben dan jij als minister president. Voor mij riekt het meer naar dictatuur.

 

Fout, dat ze niet meer dan de mini-ster president verdienen, dat betekend dat veel mensen en een klein aantal uitschieters voor een klein land als Nederland erg veel verdienen.

 

Als je 3FM neemt, daar had je in de nacht een opleidingstraject op de radio, daar kreeg je voor betaald, € 400,- exclusief per uur, of dat er nog is weet ik niet, maar voor een opleidingstraject € 400,- per uur verdienen is behoorlijk veel.

 

Een beetje uitzending duurt 2 uur en is elke week met minimaal 3 maanden contract, wel gaan alle lasten daar nog vanaf, maar 50% is daar wel van over te houden, helemaal als je het belastingtechnisch goed regelt, want dan komt er nog meer naar je toe.

 

Even een snel rekensommetje: 2 uur x 13 weken a € 400,- = € 10.400 exclusief, daar gaat uiteraard belasting van af, maar dat kan je door investeringen ook weer deels terug halen, is een leuk opleidingstraject waarvoor je niet bepaald slecht betaald wordt, dan heb ik het nog niet eens over de niet in de uitzending gemaakte uren.

 

Veel mensen die bij de publieke omroepen, werken volgens de Balkenende norm, die ligt in 2017 op € 228.599,- exclusief belastingen, maar zoals ik al schreef, als je goed belasting kan aftrekken, dat valt daar veel meer uit te halen.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fout, dat ze niet meer dan de mini-ster president verdienen, dat betekend dat veel mensen en een klein aantal uitschieters voor een klein land als Nederland erg veel verdienen.

 

Als je 3FM neemt, daar had je in de nacht een opleidingstraject op de radio, daar kreeg je voor betaald, € 400,- exclusief per uur, of dat er nog is weet ik niet, maar voor een opleidingstraject € 400,- per uur verdienen is behoorlijk veel.

 

Een beetje uitzending duurt 2 uur en is elke week met minimaal 3 maanden contract, wel gaan alle lasten daar nog vanaf, maar 50% is daar wel van over te houden, helemaal als je het belastingtechnisch goed regelt, want dan komt er nog meer naar je toe.

 

Even een snel rekensommetje: 2 uur x 13 weken a € 400,- = € 10.400 exclusief, daar gaat uiteraard belasting van af, maar dat kan je door investeringen ook weer deels terug halen, is een leuk opleidingstraject waarvoor je niet bepaald slecht betaald wordt, dan heb ik het nog niet eens over de niet in de uitzending gemaakte uren.

 

Veel mensen die bij de publieke omroepen, werken volgens de Balkenende norm, die ligt in 2017 op € 228.599,- exclusief belastingen, maar zoals ik al schreef, als je goed belasting kan aftrekken, dat valt daar veel meer uit te halen.

En waar zijn al die moraalridders nu?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen moraalridder, maar kijk verder dan "hoe wordt de "NPO betaald".

 

Neem o.a. de banken;

Toen de crisis begon werden ze omhoog gehouden door jullie belastingcenten.

Stilaan ging het beter met hen en de banken begonnen met terugbetaling, ze maken ook weer winst.

Zien jullie van het laatste ook maar iets terug, nee de rente loopt alleen maar verder terug en is nu bijna nul.

Het geld wat terug betaald werd, ging terug naar de staatskas, zien jullie daar iets van terug, néé dus, NL is alleen maar plat bezuinigd.

Dus open jullie blik eens wat verder en zit niet altijd te zeveren over de NPO.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nooit NPO gekeken (of heel zelden)

dus mij boeit een abonnement van 2,95/mnd niet voor uitzending gemist

 

maar het is wel grof veel geld voor de doorsnee burger

schandelijk is het

Grof veel geld?, zal wel ironisch bedoeld zijn.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

An sich zou ik er de 2,95 wel voor over hebben, tis minder dan mijn abbo bij CDS.

Maar dus niet zoals ze het nu weer in de markt hebben gezet, zelfs zonder abbo nog niet in hd live kunnen kijken?

Nee, dan houd ik het wel bij CDS tot dvb-t2 er is, zucht.

 

En zelfs als de live streams wel in hd te zien zijn dan nog wil je een makkelijke manier om de zooi op je tv te krijgen en niet nog een extra stuk hardware of de zoveelste app er bij, om moedeloos van te worden.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...