Ga naar inhoud


Full HD op NPO.NL gaat € 2.95/ per maand kosten


ceesv

Aanbevolen berichten

Het zijn toch iedere keer weer dezelfde 2 posters die het weer niks vinden want het kost wat. Ik zal geen namen noemen... :D

 

@ Sverige: Hoeveel kreeg Mathijs ook alweer per jaar betaald?

 

Vertel eens, wat mag zo´n man met die funktie volgens jou verdienen?

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het zijn toch iedere keer weer dezelfde 2 posters die het weer niks vinden want het kost wat. Ik zal geen namen noemen... :D

 

@ Sverige: Hoeveel kreeg Mathijs ook alweer per jaar betaald?

 

Vertel eens, wat mag zo´n man met die funktie volgens jou verdienen?

Ik noem dat gewoon goed onderhandelen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even los van het NPO beleid: sinds heel kort werkt HBBTV op beide VU+ ontvangers niet meer op de NPO zenders. Men wordt hartelijk bedankt in Hilversum.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn toch iedere keer weer dezelfde 2 posters die het weer niks vinden want het kost wat. Ik zal geen namen noemen... :D

 

@ Sverige: Hoeveel kreeg Mathijs ook alweer per jaar betaald?

 

Vertel eens, wat mag zo´n man met die funktie volgens jou verdienen?

Weleens gehoord van de Balkenende-norm?

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een hoop gezever weer, want de gierige NLer moet wat bij betalen.

 

Ten eerste, de nog maar vier of vijf grootverdieners worden NIET betaald uit de belasting, maar uit eigen middelen, verkoop boeken, DVD's en het abo op de programmagids.

 

Ten tweede, wat is nu €2.95?, bovendien is dit om extra rechten te krijgen voor heruitzending.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staatssecretaris van Dam (PvdA) gaat ook al naar de publieke on(m)roep. De vraag is natuurlijk waarom?

Omdat de PVDA gedecimeerd is tijdens de laatste parlementsverkiezingen, waardoor er minder banen te verdelen zijn voor PVDA-ers binnen de landelijke politiek.

Bovendien bestaat er een netwerk binnen de sociaaldemocratie dat waarborgt dat PVDA-ers wat gemakkelijker op de banencarroussel kunnen springen.

Dit aan nepotisme grenzende systeem zorgt er nu ook voor dat PVDA ex-kamerlid Marcouch sherrif wordt van Arnhem.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed beschouwd is het wel een extra dienst en iemand zal de kosten moeten betalen die het verbruik van de bandbreedte en apparatuur met zich meebrengen.

 

Als ze de app ook beschikbaar voor de Apple TV zouden maken zou ik het bedrag er wel voor over hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Daar zit iets in, maar wanneer je het in SD bekijkt zou het geen extra dienst zijn?

 

Verder heeft iedereen in Nederland al betaald aan al die mooie programma's.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoveel grootverdieners zijn er nu ook weer niet.

 

Nou, vandaag is er weer een bijgekomen dankzij de baantjescarroussel van de PvdA: "voormalig bestuurder Martijn van Dam naar Raad van Bestuur bij de NPO"....

Weet je meteen waarom die € 2.95,- nodig is.... ;)

 

Ow, sorry. Zie net dat daar al over is gepost!

aangepast door Joepje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als betalende abonnees ver achterblijven, dan stopt zo'n dienst vanzelf.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een hoop gezever weer, want de gierige NLer moet wat bij betalen.

 

Ten eerste, de nog maar vier of vijf grootverdieners worden NIET betaald uit de belasting, maar uit eigen middelen, verkoop boeken, DVD's en het abo op de programmagids.

 

Ten tweede, wat is nu €2.95?, bovendien is dit om extra rechten te krijgen voor heruitzending.

 

Die "gierige" Nederlander (de werkende dan) ziet zijn ontvangen salaris van januari t/m juni helemaal naar de belastingdienst gaan....

Daar doet de overheid dan allemaal "leuke dingen voor de mensen" (vrij naar Job den Nul) voor.

 

Met die "gierigheid" valt het dus wel mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach IJzerbout... ik heb ook in dezelfde posting gezegd, dat je het product niet hoeft af te nemen... alleen dat ik het belachelijk vind om er voor te betalen.  Wat de man "mag" verdienen wil ik me niet over uitlaten... wat ik wel kwijt wil, is dat de man niet "beter" is dan ieder van ons. Hij doet zijn werk, en of hij dat goed of niet goed doet, is ook niet aan mij om te beoordelen...  maar wat ik wel vind is dat mensen niet 10 of 20x het bedrag moeten kunnen verdienen wat anderen in hetzelfde bedrijf verdienen... die mensen zijn niet 10 of 20x beter dan de anderen... daar gaat het mij om...  en dan nog, wat die man al dan niet maandelijks vangt, heeft niets te maken met het feit dan mensen blijkbaar weer eens extra moeten betalen voor iets waar ze al voor betaald hebben...  In de allermeeste landen is de public service gratis te herbekijken in HD, via het internet... De bevolking heeft er al voor betaald, en het is onredelijk om mensen 2x voor hetzelfde te laten betalen...

Gelukkig beslis je zelf of je aan die praktijken mee wil doen of niet...  ik zal dit niet doen, ik betaal namelijk alleen voor een product dat de moeite waard is, en bovendien nooit 2x voor hetzelfde... en een programma opnemen kan je gelukkig gewoon met je satellietreceiver...

  • Like 1

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weleens gehoord van de Balkenende-norm?

Ja, wel eens van gehoord. Die norm houd in dat je een ander afknijpt omdat ze meer inkomen hebben dan jij als minister president. Voor mij riekt het meer naar dictatuur.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de NLers de grootste zeurders zijn, je hoort het in de UK, Duitsland en België, dus er zal wel een waarheid in zitten.

 

Ik ben geen NLer, maar een Brabander en van nature al wat gemoedelijker  en dat kan nu net het verschil zijn.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...