Ga naar inhoud


Beste aanwezigen


Psychosammie

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Gene 1225:

Dan staan wij in Belgie toch al een stap verder, getuige dit straatnaambordje:

 

Albert of Albertine.jpg

:grin::grin:

 

Ik heb me vandaag weer eens zitten ergeren aan de tegenwoordig obligaat genderneutrale taal in een artikel in de Volkskrant waarin een paar keer wordt gepraat over een moslim, schermer en atleet.

Waarom die benamingen voor mannen terwijl het gezien een bijgeplaatste foto en de aard van het artikel over een vrouw gaat.

 

Waarom moeten we praten over de acteur Marilyn Monroe  of Halle Berry? Mag een vrouw geen vrouw meer zijn? Is ze soms minder als ze een actrice genoemd zou worden?

 

Hooguit bij schaatsers kan ik me er iets bij voorstellen, want je breekt je bek bijna over schaatsters. Maar dan zeg je er maar dames bij.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
5 uur geleden zei catw:

Die was er vroeg bij maar dat ze het op deze manier duidelijk maken dat hij zich had laten "ombouwen" is op zijn zachts gezegd ook een beetje vreemd.

 

Er zijn er om minder op het schavot geëindigd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fantastisch Truus0007!:D:D

Wederom had ik een daverende lachbui!

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎16‎/‎11‎/‎2017 om 09:29 zei Truus0007:

Gender neutraal, ik verdenk de mannelijke populatie van dit besluit :D 

 

 

toilet-sign.jpg

 

:P:P

 

Wel , als het bij de mannen volzet is , ga ik gewoon bij de vrouwen !!

 

In elk geval , voortaan noemen we onze kinderen:

Kind 1 , kind 2 , kind 3 , kind 4 , .... om toch maar neutraal te blijven , eej :eek:

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien zijn aparte toiletten die beter aansluiten bij de kenmerken van de verschillende Genders toch wel van voordeel.

Mannen doen het graag staand, en niet iedereen kan goed richten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon 3 versies invoeren en je bent klaar:

Piesbakken voor wie staand er iets boven kan hangen en/of goed kan mikken voor de vloeibare zaken

Voetstappen à la France voor wie meer moet en/of smetvrees heeft en lange achillespezen heeft, anders val je achterover tenzij er extra handgrepen zijn of je goed op je tenen kunt hurken

Plee met bril voor alle anderen

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je vergeet het gemak.

 

Hint. https://nl.wikipedia.org/wiki/Gemak

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei ceesv:

Misschien zijn aparte toiletten die beter aansluiten bij de kenmerken van de verschillende Genders toch wel van voordeel.

 

Belachelijk, denk je eigenlijk wel na over wat je beweert?!

 

Enige voordeel wat ik zie zijn verhoogde wc potten met een beugel aan de muur oid voor ouderen en verlaagde wc potten voor de jonkies.

De rest is gezever en getrut

 

12 minuten geleden zei ceesv:

Mannen doen het graag staand, en niet iedereen kan goed richten.

 

En dus? grijp je dan je kans om lekker anoniem schaamteloos in het rond te gaan sproeien omdat je dat thuis niet mag/kunt/wilt?

Dus voor die paar muppets die er een teringbende van menen te moeten maken zitten we met dit hele circus?

De wc's worden bij openbare gelegenheden toch al zo'n beetje om het uur schoongemaakt.

 

Trouwens, hier in Nederland mogen mannen en vrouwen wettelijk gezien overal toiletruimtes delen behalve op het werk :crazy:

Dus een vrouwelijke disco bezoeker mag gerust op toilet met afbeelding van de andere sekse haar behoefte doen.

Echter het personeel van de disco niet. Een vrouwelijke barkeeper in deze tent moet verplicht het vrouwen hokje gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n grootouders hadden op de boerderij een gemak met afvoer naar de beerput. Werkte prima maar afvegen deed je met ouwe kranten en wat zijn die dingen glad......:/

Veel langer geleden was de afvoer in een emmer naar ik heb begrepen en af en toe deed je het raam open en mikte de inhoud naar buiten. Pech als je er net langs liep.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...