Ga naar inhoud


Beste aanwezigen


Psychosammie

Aanbevolen berichten

Ik reis vaak samen met de hond , valt die dan onder de categorie  anders geborenen ?

  • Like 1

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je blindengeleidehond?
Geen idee.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuig is bovendien onzijdig.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve iedereen :whistle:

Dan voelen de rotzakken zich weer achter gesteld

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het gemak en het goede doel hou ik mij maar aan de "Dikke VanDale" en "Het Groene Boekje", die zullen er ook niet van afvallen en er komt eerder een aanhangsel bij.
Het laatste zal dan wel weer sexistiesch opgevat kunnen worden maar bij uitbreiding of vergroting gaan er ook heel veel op hun achterste poten staan en brand de volgende discussie los. :)
 

post-51681-0-29753700-1501581788.jpg

post-51681-0-00722100-1501581801_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gelukkig was dit forum ruim 10 jaar geleden zijn/haar/het tijd vooruit.

 

Het werd sat4all in plaats van sat4him.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zijn we er uit , ......Geachte allen !

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou het zo ook kunnen.  

 

Beste, ik heet u van allen welkom op deze feestelijke dag

Beste, allen welkom op deze feestelijk dag.

 

Feestelijk kan natuurlijk van alles zijn: heugelijke, mooie zonnige, zomerse, etc. ;)  :)  :D

1x VU+ Solo 4K, 1x XTrend ET8000, 1x CT ET9000 Open PLI 4.0 - Max Plus 2100S - Max Digital 220S - Skystar II - Triax 88 Multirail 13 - 19,2 - 23,5 - 28,2 oost, 4x Alps quad LNB, Triax  88 cm schotel - 1x Moteck 2100s Rotor - Cas Interface 3 - 2x Diablo Cam Light

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou pleiten voor om direct te zijn met wat je boodschap is waar de trein komt 

net als bij de jumbo goede middag kassa 4 is ook voor u open  zonder man vrouw hond kat of wat dan ook

er zullen altijd mensen zijn die zich er aan storen hoe het word gebracht

  • Like 1

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...