Ga naar inhoud


Beste aanwezigen


Psychosammie

Aanbevolen berichten

In het vervolg zou je dan beter "Geachte lezer," als aanhef kunnen gebruiken.

Heeft mijn dooie ex er 45 jaar geleden al in geslagen en sinds die tijd gebruik ik dat dus tot tevredenheid van een ieder, welke gender of geaardheid dan ook, die het gewoon leest of gewoon vernietigd.

 

Ik begin altijd, indien onbekend met "Geachte/beste lezer(es)" of "ontvang(st)er".

Ben al jaren genderneutraal per ongeluk.

 

Vraag me wel af hoe men dat gaan oplossen in openbare toiletten.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


help mijn dochter zit met een probleem in haar maag,kassameisje hoe gaan we dat dan noemen.....kassa operator was mijn antwoord :crazy:

 

Menselijk kassa-verlengstuk wellicht.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het er helemaal mee eens. Je moet bepaalde (minderheid)groepen niet uitsluiten.

 

Ik pleit dan ook voor een nieuw wijze van aanspreken:

 

Bij de NS moeten ze naar mijn voorstel voortaan maar omroepen:

 

'Beste dames, heren, homo's, lesbiennes, transseksuelen, allochtonen en anders geborenen'.

 

Dekt dat de lading?

 

Nederland om zijn smalst maar weer!

 

Waarom niet korter, :"Beste geborenen"

Sluit je uiteraard wel weer de foetussen uit.

 

Maar de kans dat die gaan zeiken als ze

geboren zijn lijkt mij minimaal.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

der zijn serieus mensen van het COC mee bezig

 

 40 professionals die dienen uiteraard betaald te krijgen door hun achterban en als er geen wapenfeiten meer zijn droogt hun geldstroom op...

Maar wie bepaald nu wanneer het doel bereikt is en wie heft zichzelf op als je merkt dat je met waanzin bezig bent?

Vroeger was je gewoon harstikke gek, nu ben je gewoon andersdenkend :crazy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

De ellende is dat het nu geld gaat kosten, nu financiële belangen mee gaan spelen springt de VVD er ook in. (Wie mag de informatie bordjes maken?)

Uit de krant van 15-11-2017

------------------------------------------------------------------------------------

Angst om hoge ’gender-kosten’

 

De VVD maakt zich zorgen over de kosten die de genderneutrale maatregelen van gemeente De Bilt met zich meebrengen.

De gemeente gaat onderzoeken hoe aanspreekvormen als meneer of mevrouw in de toekomst geschrapt kunnen worden. Alle gemeenteformulieren worden daarom onder de loep genomen. De VVD wil weten om hoeveel analoge en digitale documenten het gaat. Daarnaast wil de partij een kostenopgave van alle maatregelen. Zo worden er twee toiletruimtes in het gemeentehuis genderneutraal gemaakt.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig @Gene 1225

Ik heb me rot gelachen!:D:D

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Gene 1225:

Dan staan wij in Belgie toch al een stap verder, getuige dit straatnaambordje:

 

Albert of Albertine.jpg

Die was er vroeg bij maar dat ze het op deze manier duidelijk maken dat hij zich had laten "ombouwen" is op zijn zachts gezegd ook een beetje vreemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...