Ga naar inhoud


Nieuwe distributieovereenkomst: FOX Sports langer bij Canal Digitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Nee dat wordt niet geaccepteerd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee dat wordt niet geaccepteerd.

 

Daar gaat de procedure nu toch over?

Wie gelijk heeft weten we nog niet.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan zo €36 uitsparen (jaarbasis : 12 x €3) om dan bij een downgrade als administratiekost €29,95 te moeten betalen

Zal je maar gebeuren. Daarom, heeft er iemand ervaring met in dit geval te downgraden?

Zal beslissen of ik downgrade nadat ik de volledige situatie ken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat CD haar klanten die om deze reden downgraden nog extra kosten betalen?
Dan maken ze overstappen naar Joyne nog aantrekkelijker.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bel ze maar, administratie kosten zijn niet van toepassing, omdat zij het tarief veranderen,

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker dat alle abonnees nu 3 euro op moeten hoesten voor degenen die voetbal willen kijken...   :mad:

(mij persoonlijk interesseert 't geen hol, ik wens daar ook niet aan mee te betalen!)

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de huidige live TV al vrijwel niets meer, ook is het in de sport enkel maar geld wat nog telt de sport zelf is ver te zoeken. Men laat zich alles afnemen in Europa door van die geldzuchtige Amerikaanse bedrijven. IK wilde al niet meer betalen voor Discovery, nu komt Fox daarbij en is het voor mij wel fijn, dag CD. Meeste kun je toch online terug zien dag later.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt tijd dat eens iemand een bezwaar indient bij de ACM (voorheen NMA), omdat ze duidelijk misbruik van hun positie maken.

Omdat ze de enige sat provider in Nederland zijn kunnen ze naar willekeur hun prijzen en zenderaanbod wijzigen.

Misbruik maken van een machtspositie is nu eenmaal verboden volgens art. 24 van de mededingingswet:

 

 


Artikel 24
 
  • 1 Het is ondernemingen verboden misbruik te maken van een economische machtspositie.

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het systeem met vaste zenderpakketten is anno 2017 toch al een achterhaald concept.

Beter zou zijn als je jezelf op iedere gewenste satellietzender zou kunnen abonneren en zo zelf samenstelt waar je naar kijkt.

Nu zit iedereen met pakketten, waarvan in de meeste gevallen 75% (of meer) nooit bekeken wordt.

 

Vaak wordt ook hetzelfde kanaal op meerdere transponders uitgezonden (omdat het meerderer providers zijn)

Da's ook onnodig kosten maken.

Oorzaak: iedere provider wil op zijn eigen eilandje zitten en niets te maken hebben met anderen...

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier gaat het erom dat de content provider afdwingt dat hun zender aan iedereen in het basispakket beschikbaar wordt gesteld en er ook voor betaalt.

 

Een trend die opgang maakt onder content providers, Discovery en Fox zijn ermee begonnen, wie volgt?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat als CD zijn poot stijf houdt, er best beweging in de zaak komt uiteindelijk.

(tenslotte verdient Fox liever iets minder als helemaal niets...)

 

Een ander voorbeeld is Coca Cola, die plotseling de prijs voor Albert Heijn aanzienlijk verhoogde.

AH boycotte de cola verkoop, en binnen afzienbare tijd was alles toch geregeld... :cool:

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...