Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 in België


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Beste Drs.IJzerbout

Zit jij misschien naar een zender te kijken met veel tijdvertraging, waar ze bij de buren al zitten te juichen voor het doelpunt waar ze bij jou nog mijlenver van het doel af zijn?

Ik heb mijn bericht aangepast vanwege die hoge snelheden die er gereden worden.

En ja, ik had mijn bericht al helemaal klaar staan. Ik hoefde alleen maar op verzenden te drukken.

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehh.. nee...jij zei dat Verstappen op 4 stond terwijl dat toch echt 5 was. Dat heb jij in je bericht aangepast. En ik zit mijn berichten niet op voorhand te schrijven. Ik zit hier gewoon via de schotel bij mijn buurman te kijken naar beIN sport. Die heeft een lijntje naar mijn diseq switch en schotel. De tijdvertraging is mij niet bekend.

 

Dus nogmaals ter verduidelijking, ik zit hier gezellig met mijn buurman een biertje te drinken terwijl de qualifying nog niet is afgelopen en krijg een email via sat4all op mijn BlacBerry, dat jij gepost hebt dat Verstappen op 4 is ge-eindigd. Dit terwijl bij mij de laatste seconden van de qualifing nog vol in gang is en jij euphorisch, in extase, in een hoogtepunt orgasme loopt te verkondigen dat Verstappen op 4 staat terwijl die mij hierzo op 5 eindigd.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen jij in je enthousiasme Verstappen weer in de hemel prees op plaats 4 was voor mij de race nog niet afgelopen en hij kwam bij mij op plaats 5. Dus wat jij daar allemaal aan het uitspoken bent is mij niet duidelijk.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja Sprietje....ik heb hier ook een zwembad en daar leg ik, of we geen uren in. We gaan liever in de zee en spoelen het zout af in het zwembad. En daar heb ik geen smartphone bij me met vooraf opgeslagen foute berichten. Daar relaxen we met de familie, buren en kennisen. En je bent uitgenodigd van harte om dat mee te beleven. En Verstappen wens ik het beste.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je zit toch in de Radisson Icon bar?

 

Als ik in de buurt ben schuif ik even aan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...