Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 in België


Sprietje

Aanbevolen berichten

En kijk dan zeker niet op de Astra 19,2 naar RTL-Duitsland maar naar RTL-Oostenrijk (AT). Die heeft een veel hogere bitrate.
Ik heb het net nog even nagekeken op digitalbitrate.com

Het wordt aangegeven met drie cijfers:
eerst de minimum bitrate, dan de gemiddelde bitrate en dan de maximale bitrate.
En zie hier het enorme verschil:

RTL Duitsland --------1,8 - 3,0 - 5,2 MB/s
RTL AT (Oostenrijk) 4,5 - 5,7 - 6,6 MB/s

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

3 uur geleden zei Drs. IJzerbout:

Wat een commotie om die Verstappen.

Het is nog maar de grote vraag of ie tot het einde van de race op de baan blijft. :D:D

 

Hij is inderdaad al een keer of vijf uitgevalllen dit jaar domweg omdat ze een slechte motor hebben. Een goede coureur is het absoluut, zet hem in een Mercedes of Ferrari en dat knulletje staat gewoon standaard op de eerste plek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vele opmerkingen doen helemaal niets ter zake.
Het gaat er om hoe je de F1-race in heel Europa fta kunt ontvangen.
Dat kun je niet via de Astra 28,2 want die komt maar een stukje in Europa en Ziggo kun je alleen maar in Nederland ontvangen en dan moet je ook nog eens daarop een kabelaansluiting hebben en een abonnement.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

Vele opmerkingen doen helemaal niets ter zake.
Het gaat er om hoe je de F1-race in heel Europa fta kunt ontvangen.

 

De topic die je start is

Komend weekeinde F1 in België

 

M.a.w. mag er lustig gediscuteerd worden over alles en nog wat als het met de race te maken heeft of de ontvangst ervan , al of niet "in heel Europa fta te ontvangen".

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Daar zit je dan met je Ziggo abonnement in Spanje, mis je wel de Race.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjaak, ga je onzin zitten verkopen?
Je schrijft:
"terwijl jullie via RTL met om de 10 minuten reclame en in een armzalige sd kwaliteit moeten kijken."

Hallo zeg, RTL AT (Oostenrijk) SD zendt uit met deze bitrates 4,5Mb/s min - 5,7MB/s gemiddeld - 6,6 MB/s maximaal.
RTL 5HD bijv. komt hier niet aan. Die zendt uit met 3,7Mb/s min. - 4,9Mb/s gemiddeld en 6,2Mb/s maximaal.
Zit je dan naar een armzalige kwaliteit te kijken?

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Verplicht betalen voor sportprogramma's waar ik niet om gevraagd heb stemt mij niet vrolijk.

En daar voert Ziggo een leidende rol in.

 

Terug naar de F1 in België!

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei ceesv:

Daar zit je dan met je Ziggo abonnement in Spanje, mis je wel de Race.

 

Daar hebben we een app voor.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Sjaak(k):

Reclame is reclame hoe kort ook, het is en blijft gewoon irritant tijdens een live F1 race, zeker als het in splitscreen is zoals bij RTL, ik vind RTL 3x niks met zijn commentaar, dan was Sky Duitsland stukken beter met het oude Première team.

En wat het commentaar betreft doet Ziggo met Olav Mol en Jack Plooi en het team in de studio het prima, die gasten zitten dicht bij het vuur omdat Ziggo eigenaar Liberty Global baas is van de F1 . Ook nodigen ze vaak kundige gasten uit die zelf ooit F1 gereden hebben of elders nog in de autosport zitten.

 

Sjaak(k), dat je geen Duits kan, kan ik niks aan doen. Dat vak had je er bij Rens & Rens natuurlijk bij moeten nemen. :D  Verder zeg je "overal ter wereld" met die Slingbox van je?

Ik wist niet dat er overal ter wereld internet is dat snel genoeg is, als er überhaupt internet is. Ik was laatst in Madagascar en daar had ik toch echt geen internet. Verder zie ik me al dat ding overal mee naar toe zeulen om de F1 met alle geweld te moeten zien.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Sjaak(k):

Lees nu eens wat ik schreef, voor Ziggo klanten is dit sportkanaal gratis, ik schrijf toch nergens dat het Ziggo abo gratis is.:P Nu jij weer, en hoor ik hier niet een beetje afgunst dat jullie via allerlei omwegen vaak nog in SD de F1 kunnen zien ? Bij Ziggo heb je tenminste geen reclame tijdens de race, moet je eens bij RTL sd kijken, daar wordt ik nu niet echt vrolijk van.:(

 Sjaak, ik kijk RTL in HD bij kabeldeutschland / vodafone en Drs. ijzerbout heeft gelijk met betrekking tot de verslaglegging... maar dat is m'n Nederduitse afkomst die daar naar voren komt.

 

ik hoop toch wel dat we geen voetbalverslaggever krijgen voor de Formule 1 verslaggeving!

IMG_2740[1].JPG

aangepast door Tonskidutch
foto

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...