Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 in België


Sprietje

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Drs. IJzerbout:

Nou ja Sprietje....ik heb hier ook een zwembad en daar leg ik, of we geen uren in. We gaan liever in de zee en spoelen het zout af in het zwembad. En daar heb ik geen smartphone bij me met vooraf opgeslagen foute berichten. Daar relaxen we met de familie, buren en kennisen. En je bent uitgenodigd van harte om dat mee te beleven. En Verstappen wens ik het beste.

Zout zeewater ? Lijkt meer dat je in het zuur gezeten hebt !

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat

In totaal stond er omstreeks 10.30 uur achttien kilometer file, door de VID Verstappenfile genoemd. Een klein deel daarvan staat op de snelweg E42, doordat de afritten vol zijn gelopen.

Bron Nu.nl

 

de verkoop van de westmalle en de kriek loopt goed zo te zien op TV

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja de kans dat Max op het podium komt te staan is niet zo groot door de snellere Ferraries en de Mercedessen en hij zal daarom waarschijnlijk z'n fles Champage missen.

 

Maar dat geeft helemaal niet hoor Max!!

 

Neem na afloop liever een heerlijke Belgische La Chouffe, een tripel uit de Ardennen want wat moet je daar nu met een Champagne uit Frankrijk als je in de Ardennen aan het racen bent. Tegen dat Belgische kabouterbier kan geen champagne tegenop.
Mooi dat ze dat bier ook in grote flessen van 75cl hebben.
Bouw er na afloop een leuk feestje van.

Tja en drs. IJzerbout zal het zonder dit lekkere bier moeten doen want ik verwacht niet dat ze dat bij hem in de bar verkopen.

 

En ik ben Nederlander en geen Belg maar ik moet de Belgen toegeven dat ze ontzettende lekkere tripels kunnen maken.

 

la-chouffe-bier.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dit jaar duurde het feest 8 ronden.

Er is progressie!

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...