Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 in België


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op 26-8-2017 om 16:08 zei Drs. IJzerbout:

 

Je hebt al vaak getoond dat je van veel zaken kennis hebt maar hiersla je toch volledig de bal mis. 

 

Jullie Nederlanders kunnen hier nog een puntje aan zuigen IVM bierbrouwen

 

Edit :- verkeerd citaat meegekomen

aangepast door wolverine

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Sprietje:

Nou Drs.IJzerbout, met zo'n uitspraak maak je geen vrienden op dit forum. Veel Belgische leden zullen je dit niet in dank afnemen.

 

Ach Sprietje, zalig de armen van geest... Sinds hij een aantal jaren geleden Drs. werd, wauwelt hij er steeds meer op los.

Belgische prut-zooi ? Man, man, man... Waarschijnlijk een beetje nijdig omdat ze alleen maar muntthee serveren, daar in die Icon Bar, of azijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kwam mijn mening over Belgisch bier erg "direct" over.

Ik ben nou eenmaal geen liefhebber van Belgisch bier.

 

Maar als troost voor de Belgen: Als jullie eens in Dubai zijn dan hebben je ruime keuze aan Belgische bier bars. Er zijn er hier meer dan je denkt en het is er erg gezellig.

Bijvoorbeeld in het Grand Millenium Dubai. Dat is 2 metrostops van Dubai Media City en dan ken ik er een in het Madinat. Maar er zijn er veel meer.

Maar neem wel een dikke portemonnee mee.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, die Belgische bieren kunnen daar helemaal niet lekker meer zijn. Hebben daar eerst dagenlang in de bloedhitte gelegen tegen kookpunt aan tijdens het transport een daar nog heel veel geld voor betalen.
Nee, drink dat bier gewoon in België of in Nederland.
Ik woon in een grensgemeente aan België dus haal ik de tripels lekker en niet duur vlak over de grens bij een grote bierschuur.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom op Sprietje. Mij wordt voorgeworpen dat ik geen verstand van zaken heb als het over Belgisch bier gaat maar jij kan ook een hoop onzin verkondigen.

 

De 4 & 5 sterren hotels met hun bars hier hebben allemaal een Somelier en die gaan ook over het bier. En reken maar dat die weten waar het over gaat bij wijn, bier en andere drank. Dat wordt alles volgens voorschriften gekoeld aangeleverd. Het eten en drinken is van extreem hoge kwaliteit. Je kunt hier ook gewoon verse melk krijgen en die smaakt prima.

Ik geloof eerder dat de transport omstandigheden in Spanje zijn zoals jij aangeeft maar in de Emiraten is dat niet zo.

Om het over de eieren in NL maar helemaal niet te hebben.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...