Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 in België


Sprietje

Aanbevolen berichten

In Totaal TV lees ik het volgende:

 

Formule 1 bij Sky Deutschland in Ultra HD

 

Formule 1-fans met UHD-apparatuur kunnen de races vanaf komende weekeinde in Ultra HD bekijken. Wel is daarvoor een abonnement nodig op Sky Deutschland.

Sky Deutschland gaat vanaf komend weekeinde de Formule 1-race en de meeste nog resterende races in Ultra HD uitzenden. Het signaal wordt direct van Sky UK overgenomen en is beschikbaar voor abonnees in Duitsland en Oostenrijk via het kanaal Sky Sport UHD. Voor de liefhebber kan het reden zijn om een abonnement aan te schaffen in Duitsland. Dat kan dan alleen via omwegen omdat Sky niet officieel in Nederland beschikbaar is. Nodig zijn een Sky + Pro decoder en een Premium HD abonnement inclusief Formule 1.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat

 Sjaak, ik kijk RTL in HD bij kabeldeutschland / vodafone en Drs. ijzerbout heeft gelijk met betrekking tot de verslaglegging... maar dat is m'n Nederduitse afkomst die daar naar voren komt.

 

ik hoop toch wel dat we geen voetbalverslaggever krijgen voor de Formule 1 verslaggeving!

 

Ik kijk reeds jaren naar de feeds op 7°E en 10°E allen in HD.

Geen gezeur met die vervelende commentatoren , gewoon het lekkere geronk van de motoren , de gierende banden , het publiek , enz....

Commentaar kan ik zelf wel geven. :)

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

Ik kijk reeds jaren naar de feeds op 7°E en 10°E allen in HD.

 

Sprietje , deze feeds zijn ook in gans Europa te ontvangen. :)

Zijn wel in BISS , maar persoonlijk beschouw ik deze feeds als FTA. Is toch niets mis mee om een code manueel in je ontvanger te zetten of in DVBDream te plaatsen.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

10 uur geleden zei Sjaak(k):
14 uur geleden zei Alex1970:
Op 24-8-2017 om 19:17 zei ceesv:

Daar zit je dan met je Ziggo abonnement in Spanje, mis je wel de Race.

 

Daar hebben we een app voor.

Helaas heeft deze een geoblock dus daar heb je niets aan in Spanje, gelukkig zit/lig ik thuis weer eerste rang bij Ziggo, beter als langs het circuit in Belgie waar je geen moer ziet en een paar auto's voorbij ziet vliegen, en niet eens weet wie er aan de kop ligt.:D

Het live sfeertje zal daar vast wel beter zijn, maar om daar eerst uren voor in de rij te moeten staan voordat je op het circuit zelf bent, nee dat lokt me niet zo. 

 

Dan zal ik wel via een VPN naar thuis gekeken hebben.

 

Op 24-8-2017 om 11:34 zei Tonskidutch:

aha... nu nog de DVB-T ontvangst mogelijkheden in de grensregio bekijken

 

Ik lees hier net dat één het ook uitzendt, deze is nog makkelijker dat de RTBF te ontvangen in Zuid-Limburg.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei ronaldsl:

Mee eens Sprietje, maar Ijzerschroot zal er wel weer anders over denken...l.

 

We zullen het zien over een paar uur.

Ik kijk vandaag met mijn buurman thuis en morgen in de Radisson Icon bar omdat het morgen een werkdag is voor mij.

Daar kan ik weer hopen dat mijn collega onze weddenschap verliest en dat betekent gratis eten en drinken.

Dus Max...doe je best...gaat prima zo!  (Sorry ronaldsl :D)

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...