Ga naar inhoud


Reclame discriminatie


moonchild

Aanbevolen berichten

Regelmatig worden berichten aangepast vanwege links naar plekken op het internet waar je iets kan kopen. Is ok, regels zijn regels en daar doet niemand moeilijk over.

Maar waarom kunnen de grote jongens er dan wel mee weg komen. Dit is toch niet eerlijk t.o.v. de kleine winkels?

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedoel je nu algemeen of dit forum?

 

Ik denk dat hier alle links weggehaald worden?

 

Indien niet dan heb je volgens mij nog altijd een knop om dit te rapporteren aan moderatoren

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei moonchild:

Ik bedoel dit Board. Links naar Apple, Microsoft, Nvidia etc. blijven staan terwijl je daar van alles direct kan kopen. Plaats je een link naar een nl pc-shop dan ben je de sjaak...... 

Zou jij tevreden zijn, als je betaald om reclame te maken om op het forum te verschijnen, wat flink wat geld kost, en daarmee de forumbeheerder het forum kan onderhouden, als anderen "gratis" reclame maakt, door het plaatsen van links om zaken te kopen? Ik niet.

Natuurlijk zijn er wel diverse "grijze" zones, en is het ook voor mij soms een twijfel geval, of de link mag of niet. Tegenwoordig hebben veel site's een webshop onderdeel.

Er was ooit discussie over het plaatsen van een link naar canal digitaal of tv Vlaanderen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er mag hier niet naar winkels gelinkt worden om sluikreclame te voorkomen.

Naar fabrikanten linken om aan te geven over welk apparaat je het hebt is niet altijd te vermijden.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sat4all is t.o.v. andere forums erg streng m.b.t. het geen reclame maken.


Er bestaan nog twee Nederlandstalige forums waar ook geen reclame gemaakt mag worden maar soms is het toch ook maar hoe je de regel "reclame maken" hanteert.
Wat natuurlijk niet de bedoeling is, is dat een bepaald persoon op het forum reclame gaat maken voor zijn eigen toko.
Lastiger wordt het als iemand een probleem heeft en een ander lid weet bij wie hij dat probleem op kan lossen. De helper mag op de andere Nederlandse forums de naam van dit bedrijf wel opgeven, immers hij maakt geen reclame voor zijn eigen toko en helpt iemand zijn probleem op te lossen.

 

Nog een geval van twijfel.
Regelmatig vragen mensen op dit forum "wat is een goede lnb of schotel enz."
In Duitsland bestaan vergelijkende test die door vakbladen zijn uitgevoerd.
Hier kun je dus zelf een keuze maken welk product je zou willen hebben mede gelet op de prijs/kwaliteitsverhouding.
Maar zoals tegenwoordig op bijna alle sites, staat hier ook tientallen firma's die deze spullen verkopen. Maar ja, er staan er zoveel dat je zeker niet kunt zeggen dat je voor een bepaalde firma reclame maakt. Ook Sat4all schrijft dat ze niet zonder reclame kunnen.


Ik wil ceesv eens vragen hoe hij over de site "Testberichte" denkt waarvan ik de link zal plaatsen over lnb's maar het zou ook over andere satellietproducten kunnen zijn. Mag dit nu wel of niet?
Als dit niet mag, onthoudt je leden van veel informatie en is dat de bedoeling van dit forum? Het lijkt me niet want het is toch een forum om leden te helpen?
Cees, als je vindt dat dit niet mag, verwijder dan de link. Ik wil gewoon de moeilijkheid eens ter discussie stellen wat nu wel en niet in redelijkheid mag.

 

[ mag niet]

 

aangepast door Michel
Reclame verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt reclame gebruikt op sat4all voor het voortbestaan van het forum.

Dat de firma's en bedrijven die voor reclame betalen dan ook een claim leggen op of er ook concurrenten genoemd mogen worden lijkt me evident.

 

maar ik ben blij dat het op sat4all niet de spuigaten uitloopt

je hele leven lang reclame om je heen

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb eens op testberichte gekeken naar notebooks. Bovenaan staat dan gelijk een aantal Apples. Die hebben dus betaald om bovenaan te staan. Dat geeft gelijk een verkeerd beeld want het is geen ranking.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...