Ga naar inhoud


Orange CD Smartkaart, nog zinvol om 2e hands te kopen?


Jürgen

Aanbevolen berichten

Tijdens mijn huidige overwintering in Spanje gebruik ik tot eind maart tegen betaling een geleende (2e) CD Smartkaart.

In het volgende overwinteringseizoen 2018 - 2019 is deze kaart helaas niet meer beschikbaar.

Mijn eerste gedachte was om dan een Joyne module plus een 6 maanden abonnement te nemen maar mijn voorkeur gaat voorlopig toch nog steeds uit naar CD.

Nu las ik ergens dat CD begin volgend jaar ook met een deelabonnement voor de wintermaanden komt, dus zoiets wat zij nu al voor de zomermaanden hebben.

Als dat het geval is zal ik daarvoor kiezen.

 

Ik veronderstel dat ik dan daarvoor de orange CD kaart i.c.m. mijn VU+ SOLO4K kan gebruiken, correct?

Zo ja, is het dan handig om nu nog een 2e handse te kopen of is het veiliger om volgend de CD+ Module met geïntegreerde Smartkaart te bestellen?

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 9-11-2017 om 18:56 zei Jürgen:

Ik veronderstel dat ik dan daarvoor de orange CD kaart i.c.m. mijn VU+ SOLO4K kan gebruiken, correct?

Zo ja, is het dan handig om nu nog een 2e handse te kopen of is het veiliger om volgend de CD+ Module met geïntegreerde Smartkaart te bestellen?

 

 

Pin mij er even niet op vast, maar van wat ik er van begrepen heb, je hebt een overnameformulier nodig van de persoon op wiens naam deze geregistreerd staat, reken dan of je naast de overname kosten ook nog extra kosten aan Canal Digitaal moet betalen om het op jouw naam te krijgen en of Canal Digitaal ook activeringskosten berekent. Ik weet niet of het klopt, maar het zou mij niet verbazen, maar indien het klopt wat ik typ, is een nieuwe via een schop die ze nog verkoopt dan niet goedkoper?

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men kan nog steeds de kaart overnemen middels overnameformulier.

Activeringskosten en Administratie betaal je eenmalig en je moet het nieuwe BasisHD minimaal afsluiten.

dit is de Seca3 Nagra tunneled van Kudelski en kun je met oscam prima in de VU+ gebruiken

voor jou één in enveloppe Jürgen, gratis

 

foto.JPG

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is nu juist het punt, ik wil geen jaarabonnement afsluiten maar het eventuele in begin volgend jaar door CD aangekondigde deelabonnement voor 6 maanden.

Wij gebruiken satelliet TV maximaal 5 maanden per jaar.

Als ik de orange kaart daarvoor niet kan laten registreren heeft 2e hands aankoop van deze kaart geen enkele zin.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps, daar heb ik deels overheen gelezen, je wilt graag een omgekeerd recreatiepakket hebben, als het even kan een kaart tijdens de overwinter maanden lenen/huren wat tot op heden kon. Ik meen dat Canal Digitaal daar wel mee bezig was, maar verder heb ik daar niets meer over vernomen.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, ik wacht wel af of CD begin dit jaar een abonnement aanbiedt met een naar eigen keuze in te vullen abonnementsperiode.

Anders een kaart huren of misschien dan toch overstappen naar Joyne maar dat laatste is niet echt mijn voorkeur.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

LOL, Jürgen heeft nooit vakantie.

Hij geniet van zijn pensioen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie weet verplichten ze bij het nieuwe abonnement de Orca codering / decodering te gebruiken, ik hoop het niet voor je.

 

Is BVN niet voldoende?

 

Sorry, maar als ik met vakantie ben, zou overwinteren, dat interesseert TV mij al helemaal niet meer, maar is een slingbox niets voor jouw?

 

Ik ben al bang dat als ik in het buitenland ben, ineens Nederlanders tegen te komen, dan lijkt het net weer of je thuis bent. ;)

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-11-2017 om 10:20 zei Tonskidutch:

is onderweg... om te testen ;)

tenminste als je tijd hebt met al die Sangria emmers

 

Is zeer vriendelijk, wie weet komt er een emmer Sangria in de lente/zomer je te gemoed, echter ga ik daar niet over. ;)

 

Ik vind het een vriendelijk gebaar, een vriendendienst om het te testen, ik weet alleen niet hoe lang zowel CDS als Joyne in de lucht zullen blijven, mijn gevoel is niet best i.v.m. een te kleine groep die alsmaar kleiner wordt.

 

Ik weet nog wel dat CDS met 1 miljoen aansluitingen adverteerde, er hangt wat moois in de lucht, de vraag is hoe lang nog, want mijn gevoel is dat het richting een nachtmerrie gaat, de vraag is alleen wanneer.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...