Ga naar inhoud


Aanbieders als Ziggo en KPN willen niet meer geld aan NPO betalen


Sprietje

Aanbevolen berichten

Hier in den Belgiek ivm NPO ,

sommige programma's zijn via het net te bekijken , de andere geoblock !!

NPO via DVB-T gaat hier nog , maar ppffff , toch niet mijn gading !!

Is wel superlang geleden dat ik nog gekeken heb !!

Vroeger , met loeki was de reclame nog plezant , nu is't WREED ambetant !!!!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


17 uur geleden zei cookie monster:

Hier in den Belgiek ivm NPO ,

sommige programma's zijn via het net te bekijken , de andere geoblock !!

NPO via DVB-T gaat hier nog , maar ppffff , toch niet mijn gading !!

Is wel superlang geleden dat ik nog gekeken heb !!

Vroeger , met loeki was de reclame nog plezant , nu is't WREED ambetant !!!!

 

De Fabeltjeskrant komt terug! :)

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei minplus:

 

De Fabeltjeskrant komt terug! :)

Hopelijk in de oude versie , want 3D of cartoon getekend ....

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeft men zich bij de NPO eigenlijk al eens afgevraagd WAAROM die STER inkomsten zo teruglopen ?

hoe minder omroepen er zijn, hoe minder diversiteit in de programmatie en wordt het allemaal één pot dezelfde brak. Als ik naar de programmatie van NPO1 kijk dan zie ik daar eigenlijk niets meer in wat mij interesseert, allemaal nieuws, sport en duidingprogramma's. De adverteerders zien dit ook wel.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-11-2017 om 20:06 zei Jean-Claude:

heeft men zich bij de NPO eigenlijk al eens afgevraagd WAAROM die STER inkomsten zo teruglopen ?

hoe minder omroepen er zijn, hoe minder diversiteit in de programmatie en wordt het allemaal één pot dezelfde brak. Als ik naar de programmatie van NPO1 kijk dan zie ik daar eigenlijk niets meer in wat mij interesseert, allemaal nieuws, sport en duidingprogramma's. De adverteerders zien dit ook wel.

 

"hoe minder omroepen er zijn...", dit moest van het vorige kabinet.

Overigens, NPO1 is tot nu toch de best bekeken zender, of je de programma's nu goed vindt of niet kijk bij kijkcijfer site.

 

Neem eens een kijkje bij de VRT, één begint pas echt om 13.00 u., Canvas alleen 's avonds en Ketnet alleen overdag op een paar uitzonderingen na.

Dikwijls wordt de normale programmatie op zijn kop gezet voor sport, terwijl er niks is op Canvas of Ketnet is en ze doen niet aan reclame??,

maar wel sponsoring en dat is al even ambetant.

Dus, zo slecht doet de NPO het nu ook weer niet.

Mocht de NPO reclame blokken afschaffen, dan ga je toch écht meer betalen via de belastingen.

 

 

 

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en wanneer start NPO1 dan ?

als ik naar het programmaoverzicht kijk dan zie ik enkel NOS (sport)journaal en een paar MAX programma's (herhalingen). Om 16:00 Pauw (herhaling). Eerste echte (?) programma is om 17:55 met de politieke partijen. Dan NOS journaal, 1 vandaag, NOS journaal, DWDD en NOS journaal. Ondertussen zijn we al 20:00 voorbij.

en da's dan de populairste NPO zender ?

triestig .......

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-11-2017 om 08:38 zei Sprietje:

Ook een financiële afdracht van internetgiganten als Google en Facebook wordt nagestreefd.

 

Het spel is duidelijk: ze willen koste wat kost elke stroomhalm aanpakken om door te kunnen gaan met programma´s maken waar toch geen hond meer naar kijkt. Dit lijkt heel veel op kunstenaars van -tig jaar geleden. Geen hond die het kocht, maar de overheid kocht hun werk op, sloeg het ergens in pakhuizen op, zodat de kunstenaars werk hadden. Waren er kijkers voor die meuk? Niemand. Waarom ze geld willen van Google en Facebook is echt een raadsel. Op grond van wat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jean-Claude:

en wanneer start NPO1 dan ?

als ik naar het programmaoverzicht kijk dan zie ik enkel NOS (sport)journaal en een paar MAX programma's (herhalingen). Om 16:00 Pauw (herhaling). Eerste echte (?) programma is om 17:55 met de politieke partijen. Dan NOS journaal, 1 vandaag, NOS journaal, DWDD en NOS journaal. Ondertussen zijn we al 20:00 voorbij.

en da's dan de populairste NPO zender ?

triestig .......

 

Rond vijf uur begint NPO1 met de avonduitzending, andere zenders, ARD/ZDF,

herhalen ook overdag.

VRT een herhaalt ook in de middag, hebben alleen 1 post teveel, gewoon terug naar Ketnet/Canvas.

Dan heb je weer een volwaardig progamma, en geen gaten in de programmering.

Vroeger keken wij veel BRT, ja zo noemde dat toen, maar stelt buiten de detectives niks meer voor.

Doe mij dan maar de NPO.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei kiekiek:

 

Het spel is duidelijk: ze willen koste wat kost elke stroomhalm aanpakken om door te kunnen gaan met programma´s maken waar toch geen hond meer naar kijkt. Dit lijkt heel veel op kunstenaars van -tig jaar geleden. Geen hond die het kocht, maar de overheid kocht hun werk op, sloeg het ergens in pakhuizen op, zodat de kunstenaars werk hadden. Waren er kijkers voor die meuk? Niemand. Waarom ze geld willen van Google en Facebook is echt een raadsel. Op grond van wat?

 

Meuk, dan kijk je waarschijnlijk naar RTL.

Diverse omroepen krijgen jaarlijks gerenommeerde onderscheidingen,

houdt de mediasites maar eens in de gaten.

Vele programma's worden ook verkocht aan het buitenland.

 

 

 

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...