Ga naar inhoud


Canal Digitaal App ook zonder schotel en box te gebruiken.


Jürgen

Aanbevolen berichten

Op dit moment gebruik ik tijdens mijn 5 maanden overwintering in Spanje tegen het betalen van een vergoeding de 2e kaart van één medekampeerder om de CD TV kanalen via een VU+ SOLO4K op mijn TV te bekijken.

Via de CD App kan ik daarnaast deze kanalen ook op mijn iPad bekijken.

 

Mijn vraag, stel ik sluit een eigen CD abonnement af maar gebruik geen schotel en box, kan ik dan evengoed zonder schotel en box via de app op mijn iPad kijken of moet altijd een kaart in een ontvanger geplaatst zijn welke via een schotel is aangesloten?

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat biedt perspectieven want dat zou betekenen dat als wij een abonnement afsluiten in het vervolg thuis en in het buitenland altijd CD TV kunnen kijken, correct?

Dus geen beschouw meer met een schotel en receiver.

 

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die app is een klein wonder, helemaal gezien hij van CanalDigitaal is. Nadat op onze smart-tv de uitzending-gemist app werd verwijderd, wilde we bijna een betaald abonnement nemen op NL Ziet. Echter de CD-app is uitstekend, werkt prima met een Chromecast en heeft veel zenders. Wij zijn er blij mee! 

------

Vu Zero 4K, 2x VU+ Solo2 OpenPLI, 1x VU+ Uno, Sagemcom DS87 HD (TNTSAT)

2x Triax 80 cm CD quad triplesat LNB, 1x Triax draaibaar, CD campingschotel Duo LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vorige maand voor 2 weken naar Marokko geweest en kon op de hotel wifi gewoon via de Canal digitaal app gewoon alles bekijken.

En dat zijn dus de zenders die ik in Nederland ook met de app kan zien.

Het mooie van de Canal Digitaal app is dat er GEEN Geo-blocking op zit.

Ik kon zonder vpn gewoon kijken naar CDS iets wat met Foxsport GO niet lukte.

Met vpn heb wel Foxsport Go kunnen zien.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn geval kijk ik naar een 2e tegen vergoeding geleende kaart en daar zit ook geen Geo-blocking op.

Ik denk dat dit in het kader van de Europesche wetgeving ligt welke april dit jaar moet ingaan.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...