Ga naar inhoud


NPO radio2


Kweenie

Aanbevolen berichten

Ik ben een beginnende schotelaar!

ik heb een duo lnb met Astra 23.5 en 19.2 (dacht ik).

ik zou graag Radio2 luisteren.

 Ddeze kan ik wel selecteren maar geen geluid.

wel radio3, skyradio enzovoort.

 

Wat kan er mis zijn?

moet de lnb op een andere Sateliet gericht worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Kweenie

 

Welkom op dit forum

 

NPO Radio 2, NPO 3FM, NPO Radio 4 en Radio 538 zijn gecodeerd. Je zult dus een abonnement moeten nemen om die te kunnen ontvangen, zie: https://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/canaldigitaal/content/Downloads/canal-digitaal-zenderlijst-tv-en-radio.pdf

vanaf positie 701.

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En welke kaart zit er in je kaartlezer?

TVV of CD?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wat voor abonnement heb je dan?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zoals al opgemerkt dien je voor deze zender een abonnement af te sluiten bij Canal Digitaal.

 

Die leveren dan een kaart die je in de kaartlezer van je ontvanger kan stoppen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je speciaal radio2 wilt luisteren, kan je dat ook via dvb-t ("digitenne") doen, dat is gratis (FTA).

 

Voor je schotel heb je verder nog steeds vele mogelijkheden, maar dan meer met buitenlandse FTA zenders. Je kunt je schotel daarvoor ook op andere satellieten uitrichten (of meerdere koppen op je schotel bevestigen, voor de ontvangst van meerdere satellieten). :)

Er valt veel te hobbyen!

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei a33:

Je kunt je schotel daarvoor ook op andere satellieten uitrichten (of meerdere koppen op je schotel bevestigen, voor de ontvangst van meerdere satellieten). :)

Bijvoorbeeld op 9oost uitrichten daar zit Radio2 FTA

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...