Ga naar inhoud


Dolby eye technology


JanFrance

Aanbevolen berichten

Na het uitrichten van de schotel en het inlezen van de zenderlijst hoor ik constant een Engelse mannenstem die zegt: Doby Eye Technology. Kan iemand dit verklaren en wat moet ik doen om daar vanaf te komen???

Vriendelijke groet,

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Goedenavond,

 

Een beetje meer informatie zou welkom zijn, zoals welke ontvanger, hoe aangesloten, op welke zenders, welke tv etc.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excuses Cees, maar hier wat nadere info. Ik heb een decoder ban Canal Digitaal, de SAT 801 M7. Ik heb een abonnement op het Recreatie Basispakket. De stem is alleen hoorbaar op NPO 1. De decoder is aangesloten met een HDMI-kabel die waarschijnlijk kapot is want ik krijg geen beeld, wel het geluid van NPO 1 met daardoor heen die Engelse mannenstem. Morgen even een nieuw kabel halen. De TV is een Schaub Lorenz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excuses Cees, maar hier wat nadere info. Ik heb een decoder ban Canal Digitaal, de SAT 801 M7. Ik heb een abonnement op het Recreatie Basispakket. De stem is alleen hoorbaar op NPO 1. De decoder is aangesloten met een HDMI-kabel die waarschijnlijk kapot is want ik krijg geen beeld, wel het geluid van NPO 1 met daardoor heen die Engelse mannenstem. Morgen even een nieuw kabel halen. De TV is een Schaub Lorenz.

 

Vandaag een nieuwe HDMI-kabel gekocht en probleem is opgelost. Dank voor de reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Ok heb hetzelfde probleem sinds kort zowel bij de M7 in ons vakantiehuis en nu ook bij de M7 in ons huis. Lijkt alleen voor te komen bij opnames NPO1.

Verrekte hinderlijk!

Kan me niet voorstellen dat het aan de HDMI kabels ligt. 

Wie heeft een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

heb je al een nieuwe kabel geprobeerd?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen nieuwe kabel geprobeerd omdat het probleem zich sinds dit voorjaar incidenteel voor doet op twee locaties, met twee verschillende M7's en kabels. Ik gebruik een USB stick in het ene huis en een harde schijf in de andere. Wel af en toe last van schokkerig beeld,  vooral bij donkere scènes. Voor de rest werkt het al jaren prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wel, er zijn geen verdere meldingen over dit probleem.

Een lid heeft het probleem beschreven en ook de oplossing aangedragen.

 

Doe er je voordeel mee!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
  • Moderator

software versie up to date?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • Moderator

Op alle zenders?

TV geluid of een losse audio set?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...