Ga naar inhoud


Vrt nu: app ter beschikking


Orgeldandri

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Inloggen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Aanmelden als nieuwe gebruiker en in het keuze menu de optie om in te loggen met google, facebook, of met je e-mail adres.

Ik denk daar het mijne van.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

buiten belgie zal je moeten inloggen denk ik, om de rechten te weten of je mag kijken,

net als wij in belgie via NPO Start niet kunnen kijken zonder in te loggen met een account van iemand uit NL.

ik kan alvast ook niet kijken naar NL zenders via die app als belg wegens geografische redenen dat ik in belgie ben. 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei ceesv:

Aanmelden als nieuwe gebruiker en in het keuze menu de optie om in te loggen met google, facebook, of met je e-mail adres.

Ik denk daar het mijne van.

 

Hoezo? Ik moet toch ook bij sat4all inloggen? Of bij onze publieke omroepen als ik ergens iets over wil melden? Wat is het probleem? Denk je dat de VRT voor de geheime diensten werkt? En zo ja, wat is er zo controversieel aan het kijken naar de VRT dat geheime diensten daar ook maar een greintje interesse in zouden hebben? Moet ik 's avonds de gordijnen dicht gaan doen als ik naar één of naar Canvas kijk? En onze kleinkinderen, ben ik pervers en verdacht als ik hen naar Ketnet laat kijken? Ik begrijp je wijze van denken niet, dingen die heel bedenkelijk zijn wijs je af als onzin terwijl dingen die echt op geen enkele wijze enigerlei betekenis hebben zoals het kijken naar onze eigen publieke omroepen moeten we als problematisch zien? Kom nou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens, heeft er iemand in Nederland al geprobeerd om zich te registreren en kon je daarna naar die programma's kijken of krijg je een afwijzing? In dat laatste geval snap ik de procedure niet want niet hoeven inloggen in België maar wel daarbuiten heeft weinig zin als je buiten Belgisch grondgebied dan toch niet kijken mag. Waarom dan inloggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Tonskidutch:

de binnenmarkt europa moest het allemaal wel mogelijk maken

helaas zijn er streamingdiensten die dat nog niet begrepen hebben... en de VRT die sowieso achter slot en grendel gaat

no FTA

Ik heb altijd begrepen dat die regel alleen geldt voor abonnementen op stream diensten, dus waarvoor je moet betalen.

Gratis stream diensten, zoals Mediatheken zijn geen onderwerp in deze "regeling" van de EU.

Daarom had ik daarop al  eerder gereageerd dat je erg weinig hebt aan de nieuwe regeling zolang de gratis diensten er niet door betroffen zijn.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei T90user:

Overigens, heeft er iemand in Nederland al geprobeerd om zich te registreren en kon je daarna naar die programma's kijken of krijg je een afwijzing? In dat laatste geval snap ik de procedure niet want niet hoeven inloggen in België maar wel daarbuiten heeft weinig zin als je buiten Belgisch grondgebied dan toch niet kijken mag. Waarom dan inloggen?

Hoi T90user

Ik heb het geprobeerd, ik kreeg telkens opnieuw de melding: ongeldige gebruikersnaam en/of wachtwoord.

Ik trachtte in te loggen met  mijn Nederlandse E-mail-adres .

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei T90user:

Overigens, heeft er iemand in Nederland al geprobeerd om zich te registreren en kon je daarna naar die programma's kijken of krijg je een afwijzing? In dat laatste geval snap ik de procedure niet want niet hoeven inloggen in België maar wel daarbuiten heeft weinig zin als je buiten Belgisch grondgebied dan toch niet kijken mag. Waarom dan inloggen?

dat heeft te maken met de rechten die enkel zijn voor mensen met een Vlaamse inlog of in belgie wonend zijn, 

als je een inlog hebt van iemand uit belgie zou je normaal deze zenders kunnen bekijken,

is net hetzelfde als een belg die naar de NPO start zenders wilt kijken, die krijgt ook geen toegang tot bv NPO1 Extra omdat die niet in Nederland wonende is.

met een account van iemand uit Nederland zou ik wel kunnen kijken daarnaar.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
4 uur geleden zei T90user:

Wat is het probleem?

Is je het probleem nu duidelijk?

 

(En zonder inloggen mag iedereen bij Sat4all.com meekijken)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...