Ga naar inhoud


Vrt nu: app ter beschikking


Orgeldandri

Aanbevolen berichten

18 uur geleden zei ceesv:

Is je het probleem nu duidelijk?

 

(En zonder inloggen mag iedereen bij Sat4all.com meekijken)

 

Nou, eerlijk gezegd begrijp ik nog steeds niet waarom ik het als een risico of een inbreuk op mijn privacy zou moeten zien als ik bij de VRT zou inloggen om hun programma's te zien. Ik kan niet eens bedenken wie daar interesse in zou kunnen hebben. Geheime diensten niet omdat iedereen metmeer dan een paar gram hersens naar de publieke omroepen kijkt, en commercie niet omdat het kijken naar publieke zenders helemaal niets zegt over je gevoeligheid voor reclame-uitingen, misschien met een kleine uitzondering van producten voor de ietwat intelligentere mens.

 

Maar waarom die inlog procedure überhaupt? Als je op Belgisch grondgebied sowieso kunt kijken ook als je niet inlogt, en als persoon buiten België dat sowieso niet kunt door geblokkeerd te worden kan ik de zin van zo'n zet onmogelijk begrijpen. Het lijkt me allemaal zeer ondoordacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb andere zaken, waar ik ook inlog. Dit ook voor streaming diensten.

aan de hand van je kijk en luister gedrag, geven ze daar sugesties op, en heb ik al bvb mooie muziek herbeleefd waarvan ik de titel niet meer wist.

er werd volgens mijn luister gedrag ook playlisten gemaakt.

misschien wil de vrt dit ook.

en zomaar reclame sturen, mag niet meer sinds de nieuwe europese avg.

en ik kan zeggen, dat mijn spam met meer dan 75% gedaald is.

voor stievie, moet je ook inloggen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei sattv4iedereen:

Ik heb andere zaken, waar ik ook inlog. Dit ook voor streaming diensten.

aan de hand van je kijk en luister gedrag, geven ze daar sugesties op, en heb ik al bvb mooie muziek herbeleefd waarvan ik de titel niet meer wist.

er werd volgens mijn luister gedrag ook playlisten gemaakt.

misschien wil de vrt dit ook.

en zomaar reclame sturen, mag niet meer sinds de nieuwe europese avg.

en ik kan zeggen, dat mijn spam met meer dan 75% gedaald is.

voor stievie, moet je ook inloggen.

 

Eh... wie is stievie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De app om naar de zenders van medialaan vtm q2, caz en etc te kijken of is het nu stevie, ja, een typfout.

stievie is/xas iets van FB.

typfout, helaas soms snel gebeurd.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei sattv4iedereen:

De app om naar de zenders van medialaan vtm q2, caz en etc te kijken of is het nu stevie, ja, een typfout.

stievie is/xas iets van FB.

typfout, helaas soms snel gebeurd.

 

Dank je, nieuw voor mij. Maar ik kijk sowieso nooit naar reclamezenders dus ook niet echt van belang voor mij. Maar goed te weten, nogmaals dank.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met wat vindingrijkheid kan je aanmelden, inloggen, streamen en casten in Nederland.

2018-08-03 22_07_49-Window.jpg

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...