Ga naar inhoud


Uit de Krant Vandaag


Tripleboy

Aanbevolen berichten


Fietser die kniestoot gaf aan meisje riskeert jaar cel: ‘Hij moet zich verantwoorden voor slagen en verwondingen’

https://www.demorgen.be/nieuws/fietser-die-kniestoot-gaf-aan-meisje-riskeert-jaar-cel-hij-moet-zich-verantwoorden-voor-slagen-en-verwondingen~bdb63a97

Da' fietserke dacht zelfs dat hij da' meisje niet had aangereden , zo klinkt het toch.
Asjemenou , krijg nou wat ?? 😵😖 Hoe dom of idioot is zo iemand ??

Alles staat op video !! 👍🏻

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Noorse reddingswerkers zoeken nog naar tien vermisten na aardverschuiving

NOS

https://nos.nl/artikel/2362622-noorse-reddingswerkers-zoeken-nog-naar-tien-vermisten-na-aardverschuiving.html

 

https://www.euronews.com/2020/12/30/norway-landslide-several-injured-after-mud-slip-destroys-homes-in-ask-near-oslo

 

goeie genade, net een paar weekjes geleden een film (fictie) over zo iets bekeken

MoonDial

Pat Metheny

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag in de krant

Illegaal vuurwerk is dus duidelijk beter dan legaal vuurwerk.

Dit is de conclusie van de verslaggever die deze jaarwisseling enorm veel illegaal vuurwerk de lucht in heeft zien gaan (legaal was immers niet te koop) terwijl er nagenoeg geen vuurwerkslachtoffers in de ziekenhuizen te bekennen waren.

De ondertoon in zijn bericht aan de bijbeunende fietshandelaren, tuincentra en hobbywinkels was dan ook "verkoop kwalitatief beter vuurwerk want de illegale handel heeft laten zien dat goed vuurwerk  helemaal niet gevaarlijk hoeft te zijn"

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, gerrit B zei:

dat goed vuurwerk  helemaal niet gevaarlijk hoeft te zijn

 

en wat met goede vuurwapens ?

zoals ze in the U.S.A. verkocht worden

 

overigens die sukkels die nu dood zijn door het gebruik van illegale of legaal vuurwerk zullen die auteur hartelijk danken voor zijn bijdrage in de krant vandaag

 

 

 

MoonDial

Pat Metheny

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in de regio 1 vuurwerkslachtoffer afkomstig van een carbidbus en dat was dus legaal.

Wel een opmerkelijke toename van mensen met veel teveel alcohol en 2 gewonde personen na een steekincident.

Dus volgend jaar ook een drooglegging wat alcohol betreft?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, gerrit B zei:

Illegaal vuurwerk is dus duidelijk beter dan legaal vuurwerk

Dieren die sterven als gevolg van vuurwerk ....

https://www.hln.be/buitenland/honderden-vogels-in-rome-vallen-dood-uit-de-lucht-door-knallend-vuurwerk-13-jarige-jongen-komt-om-in-asti~a5a7b0f97

2 zaken in 1 artikel !!

1) De mensen overtreden de coronaregels , worden ze gepakt kost hen veel geld !!

2) Een jongen van 13 vermoedelijk dood door eigen schuld !!

3) Dieren zijn bang van vuurwerk ,

waarom gebruiken zulke onmensen hun verstand geheel niet ??

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 Jarig broertje redt baby (22 maanden) zusje uit de brandende ouderlijke woning:

https://www.hln.be/buitenland/amerikaans-jongetje-7-gaat-brandend-huis-in-om-kleine-zusje-te-redden-ik-wilde-niet-dat-ze-dood-zou-gaan~a673b3cc

Dit is ongelooflijk goed !! 🙂

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, cookie monster zei:

Dieren die sterven als gevolg van vuurwerk ....

waarom gebruiken zulke onmensen hun verstand geheel niet ??

 

Als er een roofvogel boven vliegt en zo'n zwerm vliegt zich te pletter tegen elkaar, kabels ed. dan is het de natuur.

Vliegt zo'n zwerm langs een windmolen dan noemt men het een noodlottige situatie.

Schrik een dier van iets wat de mens veroorzaakt dan schreeuwt men moord en brand en wil men van alles verbieden.

 

Daarnaast geeft zo'n bericht bij mij ook een vreemde bijsmaak als je weet dat er in Italië jaarlijks een slordige 5,6 miljoen wilde en met name zangvogels gevangen worden om opgegeten te worden. (in het hele middellandse zee gebied zo'n 25 miljoen per jaar)

En van familie uit Italië weet ik dat de spreeuw en merel als "dikke" lekkernijen boven aan de lijst staan.

Komt een grote vlucht spreeuwen uitrusten in de bossen dan trekt het halve dorp er op uit met geweren en netten om er zoveel mogelijk te kunnen vangen en op te kunnen eten.

 

Maar zou dit geheel ook geen gevolg zijn van de lock-down waardoor vogels en andere dieren die normaal niet in stedelijke gebieden te zien zijn en door de gecreëerde rust er nu wel zijn?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze worden niet voor niets vliegende ratten genoemd.

En vriend van mij moest in het verleden regelmatig over populaties in binnensteden binnen de perken brengen.

Deze dieren werden dan onderzocht op ziektes ed. en hij gaf altijd aan dat wat er in de uitwerpselen van die dieren zat aan ziekte verwekkers ed. dit inderdaad net zo erg was als wat er in ratten uitwerpselen zitten.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...