Ga naar inhoud


Uit de Krant Vandaag


Tripleboy

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Ik begrijp nu ook waarom ik zwaarder weeg.

  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Tonskidutch zei:

wat vliegt de tijd. ;)

Inderdaad 😱

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

De Europese voedselautoriteit EFSA heeft meelwormen als eerste insect goedgekeurd om door menselijk voedsel vermengd te worden. Dat is woensdag bekendgemaakt. De beestjes kunnen gebruikt worden als smaakmaker voor curry's of als bloem voor het maken van pasta, koekjes en brood.

bron Nu.nl / Reuters

https://www.nu.nl/economie/6101670/meelwormen-zijn-onderweg-richting-ons-bord-na-akkoord-van-voedselautoriteit.html

 

gaaf , kan ik mijn oude Zakken meel ook weer aan de man brengen waar de wormen in zitten.

Maar rest ons de vraag of het vegaan, vegetarisch of dierlijk is. Soylent green

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

NRA failliet gemeld {Frankfurrter Algemeine}

Quote

De Amerikaanse wapenlobbyorganisatie NRA wil zich opnieuw vestigen. Blijkbaar is dit om een juridische procedure tegen hooggeplaatst personeel voor verduistering van het lidmaatschapsgeld af te wenden.

bron hoe. /AFP

 

de ratten, dood en verderf zaaien en ook geld verduideteren en belasting ontduiken.

Tijd voor een verbod op de NRA

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...